Telia tegi viimaste aastate parima neljanda kvartali tulemuse Telia Eesti ärikasum ulatus 2016. aasta viimases kvartalis 21,2 miljoni euroni, kasvades aastaga 16,5%. Ettevõtte müügitulu oli samal ajal 76,2 miljonit eurot.
Telia Eesti juhatuse esimehe Dan Strömbergi sõnul oli 2016. aasta muutusterohke: ettevõte võttis kasutusele uue nime ja brändi ning värskendas organisatsiooni struktuuri. Kõige selle kõrval lõpetati aasta korraliku tulemusega.
„Eriti tegi heameelt hiljuti avaldatud Faktum Ariko uuring, mille tulemuste põhjal on Telia Eesti parima teenindusega suurettevõte. See on meie jaoks oluline saavutus, arvestades meie brändilubadusi.”
Telia Eesti müügitulu küündis 2016. aasta kokkuvõttes 289 miljoni euroni ja ärikasum 85,6 miljoni euroni. Seejuures kasvatas ettevõte turuosa kõigis oma fookusvaldkondades ehk nii TV, mobiili kui lairiba poolel.
Telia paigaldas 2016. aastal üle Eestimaa 399 uut mobiilside tugijaama ning rajas erinevatesse hoonetesse üle 130 siselahenduse.
Kasvu näitas ka lairiba internetiühenduse klientide arv, mis küündis 233 000-ni. Aastaga suurenes kliendiarv 0,9% ehk 2000 kliendi võrra.
TV teenuste vaates jätkus terve 2016. aasta jooksul klientide üleminek vanalt nutiTV platvormilt uuele Telia TV platvormile ning aasta lõpu seisuga kasutas juba üle 140 000 kliendi uut lahendust. Telia TV-teenuse kasutajate hulk ulatus aasta lõpus 177 000-ni, kasvades aastaga 1,7% ehk 3000 võrra.
Telias töötab 1800 inimest ning ettevõte on oma fookusvaldkondade turuliider. Ettevõte jätkab sel aastal interneti- ja IT-valdkonna arendamist ning plaanib välja tuua uusi IKT-sektori teenuseid.
Seotud lood
„Loogiline üllatus,“ ütles Telia Eesti juht Dan Strömberg, kommenteerides Elisa sammu soetada Starman. „See on huvitav päev.“
Aktsionäridele kantakse raha, kui advokaadid jõuavad Telia Companyga kokkuleppele, kuidas lisaraha maksmine täpsemalt toimub.
Faktum & Ariko viis läinud aasta lõpus läbi uuringu „Suurettevõtete teenindus“, mille raames küsiti eestimaalastelt tagasisidet kohalike suurfirmade teeninduskvaliteedi kohta.
14. mail 2016 asus Telia Eesti tehnoloogiadirektorina tööle Kirke Saar. Kuidas see kõik algas ja milliseid soovitusi saab tekkinud kogemustest teistele jagada, rääkis ta ITuudistele antud intervjuus.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.