• 11.01.17, 08:51
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Selgusid parima teeninduskvaliteediga Eesti suurettevõtted

Faktum & Ariko viis läinud aasta lõpus läbi uuringu „Suurettevõtete teenindus“, mille raames küsiti eestimaalastelt tagasisidet kohalike suurfirmade teeninduskvaliteedi kohta.
Selgusid parima teeninduskvaliteediga Eesti suurettevõtted
  • Foto: Pixabay
Küsitluses osales kokku 11 kohalikku ettevõtet nii panganduse (Swedbank, SEB, LHV Pank, Nordea Pank), telekommunikatsiooni (Telia, Tele2, Elisa), energeetika (Eesti Energia, Eesti Gaas) kui posti- ja logistikateenuste (Omniva) sektorist. Uuringu valimiks oli 1000 täiskasvanut vanusevahemikus 15-74 aastat ning valim kujundati üleriigiliselt esinduslikuna piirkonna, soo, vanuse ja rahvuse tunnuste järgi.
Teeninduse meeldivuse keskmiste hinnangute (süsteemiga 5-3-1) järgi saavutas parima tulemuse Telia. Teisele kohale asetus Swedbank. Kliendi probleemide lahendamise ladususes olid Swedbank, LHV Pank ja Telia võrdselt hinnatud. Kahe näitaja kokkuvõttes sai Telia suurettevõtetest teeninduse meeldivuse ja probleemide lahendamise ladususe osas uuringu parima tulemuse. Teliale järgnesid kolm pangandussektori esindajat: Swedbank, LHV Pank ja SEB.
Faktum & Ariko uuringute juhi Kalev Petti sõnul on suurettevõtetele antud hinnangud mõlemas näitajas viimastel aastatel olnud pigem kergelt langeva trendiga. Selles on vaieldamatult oma osa ka tarbijate üha kasvavatel ootustel teeninduse kvaliteedile ühiskonnas tervikuna.
Faktum & Ariko on asutatud aastal 1993 ja on spetsialiseerunud rätseptööna valmivatele turu-uuringutele. Faktum & Ariko on Pan-Balti uuringfirma Rait Group tütarettevõte. Lätis ja Leedus tegutsetakse nime all Rait. Rait Group on suurim iseseisev Pan-Balti uuringufirma.

Seotud lood

Uudised
  • 10.01.17, 12:04
Fortumo tegi Google Play mobiilimaksed kättesaadavaks lätlastele
Mobiilimakselahendusi pakkuv ettevõte Fortumo teatas täna, et on alustanud koostööd Läti mobiilioperaatoriga LMT mobiilimaksete pakkumiseks Google Plays. 1,1 miljonit LMT klienti saavad nüüd Google Playst osta rakendusi, teenuseid ja digitaalset sisu, tasudes ostude eest oma mobiilioperaatori kontoga ja krediitkaarti kasutamata.
Uudised
  • 29.11.16, 11:45
Telia asub ADSL-internetitehnoloogiat välja vahetama
Telia Eesti viib järgneva nelja aastaga kõik oma tänased ADSL-tehnoloogia kliendid kaasaegsematele tehnoloogiatele, mis tähendab senisest tunduvalt kiiremat ja kvaliteetsemat internetiteenust.
Uudised
  • 24.01.17, 12:03
SEB rajab ettevõtetele innovatsioonikeskuse
SEB rajab panga peamajja Tallinnas innovatsioonikeskuse, kus ettevõtted saavad katsetada uusi kasvumudeleid, mis aitavad neil kasvada konkurentidest kiiremini. Eesmärk on tuua start-up’ide maailmas tõestanud meetodid traditsioonilistesse ettevõtetesse, et viia uuendusi ellu kordades kiiremini, kui see hetkel toimub.
Uudised
  • 04.12.16, 20:44
Eesti Telekomist tõrjutud aktsionärid saavad kõik hüvitist
Aktsionäridele kantakse raha, kui advokaadid jõuavad Telia Companyga kokkuleppele, kuidas lisaraha maksmine täpsemalt toimub.
  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 15:13
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele