Tarkvara- ja tootearendust pakkuv Eesti ettevõte Mooncascade valiti osalema Euroopa suurimal ärikonkursil European Business Awards, kus võisteldakse Euroopa parimaks ettevõtteks saamise nimel. Edasi finaali pääsemine sõltub aga juba avalikust hääletusest, millest ettevõte osa võtma kutsub.
- Mooncascade´i asutaja ja juht Asko Seeba. Foto: Erakogu
Mooncascade valiti konkursi korraldajate poolt võistlema Aasta Ettevõtja (The RSM Entrepreneur of the Year Award) kategoorias, kuhu kuuluvaid ettevõtteid iseloomustab eelkõige tugeva visiooni olemasolu ning väsimatus selle poole pürgimisel. Kuigi kategooria võitja valib rahvusvaheline žürii, otsustab just publikuhääletus selle, kes valitakse esmalt riiklikult ning seejärel Euroopa publiku lemmikuks.
Mooncascade´i äriarendusjuhi Karen Kangro Burnsi sõnul on Mooncascade´i edasipääsemine teise vooru tähelepanuväärne tunnustus. “See, et meie tegevust ja saavutusi on Euroopa tasandil märgatud, tähendab, et Eestil kui juhtival IT-riigil ja siin loodaval innovatsioonil hoitakse silma peal,” kommenteerib Burns.
Euroopa Äriauhindade konkursi tegevjuht Adrian Trippi sõnul mängib just publikuhääletus suurt rolli konkureerivate ettevõte saavutuste veelgi laiema publikuni viimises. Eelmisel aastal hääletusel ligi 277 000 inimest üle maailma. “Kindlasti külastage meie
veebilehte ja andke hääl oma lemmiku poolt,” ärgitab ta kõiki osalema.
Ka Karen K. Burns soovitab inimestel hääletada isegi siis, kui nende hääl peaks ka kellelegi teisele kui Mooncascade´ile minema:
“See on hea võimalus Euroopa tasandil näidata, kui ägedaid asju meie ettevõtted teevad. Igaüks peaks kindlasti hääletama juba selle pärast, et Eesti tugevamalt Euroopa tegijate hulka tõsta,” kutsub Burns inimesi üles hääletuses osalema.
Hääletada on võimalik
siin. Eestist osaleb konkursil erinevates kategooriates kokku 12 ettevõtet.
Publikuhääletusele on pandud üle 350 riikliku tšempioni kokku 34-st riigist ning inimestel on 7 nädalat hääletamiseks. Pärast seda loetakse hääled kokku ning igast riigist enim hääli saanud ettevõte nimetatakse riiklikuks publiku lemmikuks (National Public Champion).
Pärast riiklikke lemmikute väljaselgitamist toimub publikuhääletuse teine voor, mis kestab kuni 27. aprillini. Selle vooru võitjad, kes ühtlasi pälvivad Euroopa Publiku lemmiku tiitli (European Public Champion), avalikustatakse Euroopa Äriauhindade Galal, mis leiab aset 2017. aasta kevadel.
Euroopa Äriauhindade konkurss on suurim omataoline, kus hinnatakse ettevõtete parimaid praktikaid äriedu, eetika ning innovatsiooni kategooriates. Konkurssi korraldatakse alates 2006. aastast ja sellest on saanud suurim tunnustus Euroopa Liidu silmapaistvatele ettevõtetele. Riike esindavadfinalistid saavad Ruban d’Honneuri aumärgi ja 11 võistluskategooria üldvõitjaid pärjatakse European Business Award peaauhinnaga. Eestist valiti sel aastal kokku 16 ettevõtet, kes nüüd finaali pääsemise pärast võistlevad.
Mooncascade on 2009. aastal tööd alustanud toote- ja tarkvaraarendusettevõte, mis keskendub eelkõige veebi- ja mobiilirakenduste arendamisele. Ettevõtte asutajateks on pikaajalise kogemusega endised Skype ja Playtech tarkvarainsenerid. Mooncascade´i klientideks on Põhjamaade suurimaid telekommunikatsiooni ettevõtted nagu Elisa, Tele2 ja Telia Company ning mitmeid kõrge profiiliga start-up ettevõtteid nagu Monese ja TransferWise.
Seotud lood
President Toomas Hendrik Ilves külastas 26. juulil koos abikaasaga Tartus tegutsevaid IT-ettevõtteid ning kohtus Garage48 HUB Tartu ruumides kohalike idufirmade kogukonna esindajatega, kus arutati üheskoos viimaseid arenguid Tartu ettevõtluskeskkonnas. Ettevõtjad jagasid rõõmu toimunud arutelude üle.
Täna, 8. juunil valis asjatundjate žürii kümne finalisti seast Eesti parimaks mobiilirakenduseks müügijuhtimistarkvara Pipedrive'i.
18. märtsil toimub Tartu ülikooli arvutiteaduse instituudis karjääripäev, kus varasemate aastatega võrreldes tutvustab oma praktika- ja karjäärivõimalusi rekordarv IT-ettevõtteid.
Tartu parim väikeettevõtja oli eelmise aasta tulemuste põhjal Mooncascade OÜ. Enim töökohti lõi Kodumaja AS, suurim ekspordi kasvataja oli OÜ TMB Element ja suurim investeerija AS Tartu Veevärk.
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.