Eesti parima e-teenuse konkursile on esitatud 27 teenust ning taotlusi saab esitada veel kuni 11. maini.
Esimehe Aet Rahe sõnul hindab žürii iga kandideeriva e-teenuse kvaliteeti, mugavust, teenuse rahvusvahelist potentsiaali, sotsiaalset ja majanduslikku kasu, uuenduslikkust ja turvalisust. "Kõige tähelepanelikumalt jälgime iga teenuste juures seda, kui oluline on probleem, mille teenus aitab kasutajal lahendada," sõnas Rahe.
Konkursi võitja saab autasuks kõrgeima riikliku tunnustuse - tiitli „Eesti parim e-teenus 2015“. Lisaks peapreemiale annab ekspertidest koosnev žürii eripreemiad ettevõtete, avaliku sektori ning kodanikuühiskonna e-teenustel. Kandidaatide seast valitakse teenused, mis esindavad Eestit rahvusvahelisel e-teenuste konkursil World Summit Award.
Konkursi ellukutsuja on Riigi Infosüsteemi Amet.
Seotud lood
Eesti ettevõtted, organisatsioonid ja eraisikud esitasid parima e-teenuse konkursile 67 e-teenust, mis aitavad lihtsustada igapäevast elu, tegeleda paremini äriga ning suhelda ametiasutustega. Esitatud kandidaatidega saab tutvuda siin.
Iga e-teenuse looja peaks mõtlema, kuidas tema loodud lahendus numbrites mõõdetavat kasu toob, kirjutab konkursi „Eesti parim e-teenus“ žürii esinaine Aet Rahe.
Eile valis ekspertidest koosnev žürii Eesti 2015. aasta parimaks e-teenuseks e-Residentidele digitaalse ID taotlemise keskkonna, mis juba teenuse käivitamise avanädalal tõstis Eesti e-Residentsust taotlevate inimeste hulka mitukümmend korda.
4. juunil selgub konkursi "Eesti parim e-teenus 2015" võitja, mis valitakse konkursile laekunud 67 e-teenuse seast. Videos jagab žürii liige Aet Rahe nõuandeid, kuidas e-teenust paremini läbi mõelda ja mida võiks konkursil osalemiseks arvesse võtta.
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.