• 13.05.15, 10:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaata, kes pretendeerivad Eesti parima e-teenuse tiitlile

Eesti ettevõtted, organisatsioonid ja eraisikud esitasid parima e-teenuse konkursile 67 e-teenust, mis aitavad lihtsustada igapäevast elu, tegeleda paremini äriga ning suhelda ametiasutustega. Esitatud kandidaatidega saab tutvuda siin.
Avaliku sektori teenuseid konkureerib 22, erasekori teenuseid 39 ning 6 kodanikuühiskonna teenust.
Omavahel võistlevad teenused alates e-residentsuse andmise keskkonnast pangandusteenusteni. Kandidaatide seast võib leida parkimiskorraldusteenuse, küttepuude elektroonilise hankimise teenuse, kaebuste infosüsteemi kui ka teenuse, mis võimaldab ettevõtetel oma klientide ees paremini vabandada.
Majandus- ja taristuministri Kristen Michali sõnul näitab esitatud teenuste suur hulk, et e-ühiskond pole kaugeltki valmis ning selle arendamine käib elavalt edasi. “Kui räägime, et Eesti soovib maailmas heade teenustega suunda näidata, siis see eeldabki, et igal aasta sünnib kümneid ja uuendatakse sadu teenuseid,” ütles ta.
Parima e-teenuse tiitel on suurim riiklik tunnustus Eesti e-teenustele ning selle aasta võitjad kuulutatakse välja 4. juunil.
Konkursi žüriisse kuuluvad Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi (MKM) riigi infosüsteemide osakonna juhataja Aet Rahe, disainer ja ettevõtja Tõnu Runnel, kodanikuühiskonna ekspert Hille Hinsberg, ettevõtja Rain Rannu, World Summit Awardi esindaja Eestis Katri Ristal, Riigi Infosüsteemi Ameti analüütik Anto Veldre ning MKMi infoühiskonna teenuste osakonna juhataja Janek Rozov.
Konkursi kandidaatide seast valitakse välja ka teenused, mis esindavad Eestit rahvusvahelisel e-teenuste konkursil World Summit Award.
Konkurss „Eesti parim e-teenus 2015“ toimub EL struktuurifondide programmist „Infoühiskonna teadlikkuse tõstmine“ Euroopa Regionaalarengu Fondi rahastusel. Konkursi ellukutsuja on Riigi Infosüsteemi Amet (RIA) ning seda korraldab BDA Consulting OÜ.

Seotud lood

Uudised
  • 05.06.15, 10:12
E-teenused vajavad mõõdulinti
Iga e-teenuse looja peaks mõtlema, kuidas tema loodud lahendus numbrites mõõdetavat kasu toob, kirjutab konkursi „Eesti parim e-teenus“ žürii esinaine Aet Rahe.
Uudised
  • 05.06.15, 09:51
Eesti parim e-teenus on e-Residentsuse taotlemise keskkond
Eile valis ekspertidest koosnev žürii Eesti 2015. aasta parimaks e-teenuseks e-Residentidele digitaalse ID taotlemise keskkonna, mis juba teenuse käivitamise avanädalal tõstis Eesti e-Residentsust taotlevate inimeste hulka mitukümmend korda. 
Uudised
  • 29.05.15, 15:22
Video: milline peaks olema Eesti parim e-teenus
4. juunil selgub konkursi "Eesti parim e-teenus 2015" võitja, mis valitakse konkursile laekunud 67 e-teenuse seast. Videos jagab žürii liige Aet Rahe nõuandeid, kuidas e-teenust paremini läbi mõelda ja mida võiks konkursil osalemiseks arvesse võtta.
Uudised
  • 11.05.15, 12:46
Parima e-teenuse tiitlile pürib 27 teenust
Eesti parima e-teenuse konkursile on esitatud 27 teenust ning taotlusi saab esitada veel kuni 11. maini.
  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 13:34
Tehnoloogia, protsessid. Kui tugev on sinu ettevõte kui “maja”?
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele