Telia pakub alates eelmise aasta lõpust Eestis aina suuremat populaarsust koguvat Microsofti grupitöö- ja kontoritarkvaralahendust Office 365. Kellele see on mõeldud ning millist väärtust pakub, selgitab Telia IT-teenuste haldur Taavi Talve.
Juba ligi kaks aastat on Telia hallanud, juurutanud ja toetanud projektipõhisena Office 365 lahendusi nii klientidele, kellele see osutus IT-lahendusena mõistlikuks, kui ka neile, kes soovisid selle funktsionaalsust muude teenuste kõrval kasutada. Kuna järjest enam kliente läheb üle Microsofti pilveteenustele, pöördutakse ka üha sagedamini selle teemaga Telia poole ning nüüd pakub ettevõte Office 365 võimalusi ja lahendusi kõigile oma äriklientidele.
Eelkõige on Office 365 pilveteenus suunatud klientidele, kes juba kasutavad Microsofti pakutavaid grupitöö- ja kontoritöölahendusi. Lühidalt võib öelda, et Office 365 puhul on tegemist väga mitmekülgse ja juba tuttava kontoritarkvaraga uues kuues. Kuna Office 365 pakub paindlikke viise tuttavate kontoritööriistade värskemate versioonide kasutamiseks, siis vastavalt mahtudele ning sõltumata asukohast või seadmest on see hea lahendus ettevõtetele, kes soovivad põhivarasse panustamata või ette investeerimata oma igapäevast kontoritööd nüüdisaegsemaks muuta.
Inimlik tehnoloogia ilma investeeringuid tegemata
Telia aitab alustavatel ettevõtetel või asutustel, kes planeerivad oma IT-lahendusi ning maadlevad investeeringu vahendite küsimustega, muuta nutikate lahenduste ning Office 365 pilveteenuste pakkumise abil tehnoloogia kliendi jaoks inimlikuks.
Kindlasti tasub märkida, et Office 365 puhul ei ole tegemist pelgalt nn meiliprogrammiga, vaid see on palju laiemaid võimalusi pakkuv grupitöö- ja kontoritööriistapakett, millel on ka võimalus kasutada Microsoft Exchange’i platvormil baseeruvat e-posti ja grupitöölahendust.
Grupitöölahenduse abil saavad näiteks kaks kasutajat veebipõhiselt eri arvutitest täiendada ühte Office´i dokumenti samaaegselt, jagada kalendreid, ülesandeid jne. Teenuse kliendid ei vaja serveriparki – kogu info talletatakse teenusepakkuja juures pilves. Pilvelahenduse eelised võrreldes traditsioonilise serverilahendusega on kindlasti paindlikkus ja mugavus nii tehnilise lahenduse kui ka kulude aspektist. Näiteks kui klient palkab hooajaliselt lisaks 100 töötajat, siis pilveteenuse kasutamise korral maksab ta täpselt selle eest, mida ja kui kaua ta tarbib. Teenuse mahtu on võimalik dünaamiliselt suurendada ja vähendada. Samuti saab Office 365 kasutada kõikvõimalikes seadmetes ja igal pool, kus levib internet.
Telia pakub nutikaid ja paindlikke IT-teenuseid, mis moodustavad kliendi jaoks terviku ja mille üks pusletükk on Office 365.
IT peab toetama ettevõtte tegevust nii praegu kui ka tulevikus
Tänane Office 365 pakkumine on turul olevate teenusevahendajate omadest kõige laiapõhjalisem ning loob klientidele suurimat väärtust. Lisaks on Telia pakkumise eeliseks see, et me lahendame kliendi jaoks kõik IT-ga seonduva alates igapäevakontori IT-st koos töövahendite, tarkvara ja spetsialisti toega kuni keerukate serverilahendusteni.
Office365 on küll suurepärane kontoritarkvara lahendus, kuid samas on ka oluline, et töötajal oleksid töökorras vahendid, võimalikud IT-alased takistused saaksid kiire ja operatiivse lahenduse ning juba tehtud investeeringud ja ehitatud taristu töötaks tõrgeteta koos uute ning tulevaste võimalustega. IT peab lähtuma ärivajadustest ning looma järjest enam ka uusi ärivõimalusi. Tänu kogemustele suudame tagada IT-lahenduse kvaliteetse ja tõrgeteta toimimise ning anda kliendile nõu parimate ja paindlike IT-lahenduste valikul.
Seotud lood
Ehitusettevõtte TREV-2 tegevusvaldkonnas armu ei anta – edukamad on need, kes suudavad IT ja tehnoloogia äri kasuks tööle panna. Nii on nad valinud teadlikult suuna, et mõned teenused tuleb sisse osta, et ise keskenduda arendamisele ja planeerimisele.
Alates käesolevast aastast on Telia 4G asukohapõhine kiire internet saadaval kõikjal Eestis - nii maapiirkondades kui ka linnalähedastes uusasulates, kus optikavõrk alles rajamisel. Uue teenuse puhul on tegemist mobiilvõrgu kaudu 4G tehnoloogial leviva internetiga, mis on mõeldud kasutamiseks konkreetsel aadressil. Olgugi, et teenus on kindla aadressiga seotud, saab kasutusaadressi mugavalt näiteks kolimise või ka ajutise ümberpaiknemise korral ümber vormistada.
Ekspordigasell ning mitme tunnustusega pärjatud kalatoodete tootja Spratfil seisis viis aastat tagasi justkui teeristil, et valida õige suund oma IT-strateegias. Nüüd tunnistab ettevõtte juht Peeter Loim, et valitud tee on end õigustanud.
Teenuste haldusprogramme on väga palju, kuid vähestel juhtudel on võimalik kasutada lahendust, kus tarkvara ei vaja edasiarendamiseks ja seadistamiseks koodikirjutamist. Just selline lihtne tööriist on Cherwell Service Management, mida pakub Telia. Cherwell toimib nagu iga teine äriprotsess.
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.