• 21.12.15, 08:11
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EMT ja Elion pakuvad kaabelvõrgu rikete ajaks tasuta mobiilset internetti

EMT ja Elioni ärikliendid ei pea enam kunagi internetita olema. Alates 10. detsembrist tuli turule EMT ja Elioni ühisteenus, millega kaabelvõrgu rikete korral saavad ettevõtte kliendid kasutada tasuta mobiilset internetti. Esialgu pakutakse teenust äriklientidele, kes kasutavad nii EMT mobiilside teenust kui ka Elioni Ärikliendi interneti teenust.
EMT ja Elion pakuvad kaabelvõrgu rikete ajaks tasuta mobiilset internetti
Eesti Telekomi ärikliendiüksuse juht, Tarmo Kärsna: “Vajadus teenuse järele oli ilmselge. Kaabelvõrgu rikkeid ikka juhtub ja oluline on, et töö sel ajal seisma ei jääks ja saaks kasutada mobiilset internetti. Tänu sellele, et EMT ja Elion haldavad nii kaabelside- kui ka mobiilivõrku, on üksteist täiustavate teenuste pakkumine võimalik. Klientidele, kes mobiiliteenustest kasutavad vaid kõneside teenust, on mobiilse interneti kasutamine kaabelvõrgu rikke korral ainukeseks võimaluseks jätkata tavapärast äritegevust. Tasuta andmeside perioodil on mobiilse interneti kiirus maksimaalne (ka siis kui kasutajal on tellitud kiirusepiiranguga pakett), sest nii on tagatud kasutajale parim asendusühendus.“
Kuidas teenus toimib?
Kui on näha, et kaabli teel leviv internetiteenus on katkenud, tuleb helistada Elioni ja EMT klienditeenindusse numbril 123, teavitada rikkest ning tellida ajutine mobiilse interneti teenus. Kui ajutine mobiilse interneti teenus on aktiveeritud, saab kasutaja selle kohta SMS-i oma mobiilile. Samuti saab ta juhendi, kuidas mobiilne internet oma seadmetes sisse lülitada. Teenuse kasutamiseks on vajalik nutitelefon, mis mobiilse interneti kasutamisel tekitab hotspoti aktiveerimisega lokaalse Wifi võrgu. Kui internetti vastuvõtval arvutil Wifi võimekust ei ole, siis saab internetti jagada ka USB kaabliga.
Pärast kaabelside internetiühenduse taastumist, saab kasutaja oma mobiilile SMS-i teavitusega mobiilse interneti deaktiveerimisest. Rikke ajal kasutatud internet ei lähe kasutaja poolt tellitud numbri interneti mahu sisse ning seda kajastatakse kuu lõpus arvel eraldi real.
Esialgu pakutakse teenust vaid äriklientidele, kuid teenuse arendamisega tegeletakse ning kui on näha, et EMT ja Elioni ärikliendid võtavad selle hästi vastu, siis kaalutakse teenuse laiendamist ka eraklientidele. Samuti tehakse arendusi selleks, et teenus aktiveeruks kaabelside rikke korral automaatselt.
EMT ja Elioni poolt pakutav mobiilse interneti teenus kaabelside rikete korral on Eestis ainulaadne.
Autor: Ingrid Piirsalu

Seotud lood

Blogid
  • 07.01.16, 13:31
Tööta või metsas kännu otsas!
Kaugtöö on teema, millest palju räägitakse, kuid mida väga palju ei praktiseerita. Küll kardetakse seda, et distantsilt töötajad ei tee piisavalt tööd ning lisaks puuduvad paljudel ka tehnoloogilised eeldused kaugtööks. RMK on praktiseerinud kaugtööd 2008. aastast. Tänaseks on kõigil RMK metsakorraldajatel, logistikutel, puiduvedajatel, raietöölistel jne kasutusel oma tööks vajalikud nutiseadmed ja sülearvutid. Üle mobiilse interneti saavad nad sisestada oma töö tulemusi, mida näevad ja saavad kasutada reaalajas ka teised RMK töötajad. Sellest, kuidas kaugtöö RMKs täpsemalt on korraldatud, räägivad RMK IT-juht Jaan Schults ja metsamajanduse peaspetsialist Rainer Laigu.
Blogid
  • 20.01.16, 14:27
Sisseostetud IT-teenus säästab aega
Ehitusettevõtte TREV-2 tegevusvaldkonnas armu ei anta – edukamad on need, kes suudavad IT ja tehnoloogia äri kasuks tööle panna. Nii on nad valinud teadlikult suuna, et mõned teenused tuleb sisse osta, et ise keskenduda arendamisele ja planeerimisele.
Blogid
  • 28.12.15, 09:05
Spratfil: tahan olla parim kalatööstur, IT-teemad las jääda asjatundjatele
Ekspordigasell ning mitme tunnustusega pärjatud kalatoodete tootja Spratfil seisis viis aastat tagasi justkui teeristil, et valida õige suund oma IT-strateegias. Nüüd tunnistab ettevõtte juht Peeter Loim, et valitud tee on end õigustanud.
Blogid
  • 20.09.16, 17:07
Cherwell – tarkvara, mis võimaldab ettevõttel olla uuendusmeelne
Teenuste haldusprogramme on väga palju, kuid vähestel juhtudel on võimalik kasutada lahendust, kus tarkvara ei vaja edasiarendamiseks ja seadistamiseks koodikirjutamist. Just selline lihtne tööriist on Cherwell Service Management, mida pakub Telia. Cherwell toimib nagu iga teine äriprotsess.
  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 13:34
Tehnoloogia, protsessid. Kui tugev on sinu ettevõte kui “maja”?
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele