Suhtlus.ee on Eesti Telekomi loodud keskkond, mis võimaldab hoida oma meilisuhtlust, sõnumi- ja kõnelogi ning äritegevuseks vajalikke faile ja dokumente ühes kohas. Keskkond on nii eesti, inglise kui ka vene keeles ning selle kasutamine on tasuta. Eelmisel nädalal liitus keskkonnaga 100 000-des kasutaja.
Suhtlus.ee üheks oluliseks eeliseks on see, et kasutajate andmeid ei hoita mõne tundmatu välismaise teenusepakkuja juures, vaid Eesti Telekomi hästi turvatud serverites, kus säilitatakse teiste seas ka kohalike pankade andmeid.
Suhtlus.ee võimalused
Kogu suhtlus ühes kohas
Kliendisuhtluse võimalusedElioni Kodulehe majutuse klientidele on keskkonnas mitmeid lisavõimalusi. Näiteks saab luua ettevõttesisese kliendibaasi, mida on võimalik kasutada ja täiendada kõigil töötajatel. Igast kliendibaasiga seotud toimingust (kõnest, e-kirjast) jääb maha suhtluslogi. Suhtluslogisse
ja kliendi kontaktide juurde saab lisada märkmeid,-näiteks selle kohta, milliseid tooteid või teenuseid on kliendile pakutud või millal on saadetud hinnapakkumisi. Infot näevad ka teised kolleegid.
Suhtlus Pilv ehk virtuaalne kõvaketasFailide salvestamiseks ja jagamiseks on loodud spetsiaalne rakendus Suhtlus Pilv. Selle kaudu saab kasutada virtuaalset kõvaketast, kuhu pääseb ligi igal ajal ja igal pool ning eri seadmetega. Suhtlus Pilve kaudu on võimalik näha ja jagada väga suuri faile (nt kujundusfaile, videoid) – ka neid, mida meiliga pole võimalik edastada.
neid Pilve varundada automaatse varundussüsteemiga. Kõik Suhtlus.ee kasutajad saavad pilveteenuse mahtu tarbida 2GB ulatuses tasuta. Soovi korral on võimalik suuremaid mahupakette juurde osta nii endale kui töötajatele. 100GB maksab 1,94 eurot ja 500GB maksab 6,95 eurot kuus (koos käibemaksuga).
Suhtlus Pilve mugavamaks kasutamiseks soovitame alla laadida arvutisse või nutiseadmesse rakendus, mille arvuti kasutaja leiab Suhtlus.ee lehelt ja nutiseadmete kasutaja App Store’ist või Google Playst nimega Suhtlus Pilv.
Arendused
Suhtlus on nagu Tallinna linn, mis aina areneb ja kasvab. Hetkel tegeletakse Suhtlus.ee äppide osa täiustamisega ning varsti valmib lisaks Androidi äppile ka Suhtlus.ee äpp iOS platformile. Samuti täiustatakse ärikliendile mõeldud funktsionaalsusi.
Eik Lattu
ED-Eik OÜ montaažirežissöör
„Otsustasin Suhtlus Pilve teenuse kasuks, sest see on kodumaine ning mulle meeldib toetada kodumaist. Valisin suurima mahu, mis kodulehel pakkuda oli, ehk 500 GB ja seda esmalt seetõttu, et olen suur filmi- ja videosõber. Pilves hoiangi põhiliselt pilte, videoid ja ettevõtte dokumente, eelkõige varundamiseks. Samas olen oma faile ka sõprade ja kolleegidega jaganud, sest see on väga lihtne.
Mulle isiklikult meeldiks, kui Pilve iOS telefonirakenduses oleks ka funktsioon, kus ma ei pea iga kord käivitama Pilve-äppi, vaid see tegutseks taustal vaikimisi ning annaks mulle näiteks kord kuus teada, kui palju faile on üles laetud. Olen kuulnud, et ühe faili üleslaadimispiiranguks on 4 GB, mis võib muutuda probleemiks, sest olen telemonteerija ja vahel tuleb ette ka suuremaid faile.
Praegu olen aga arvamusel, et Pilve on mugav kasutada, ning soovitan seda kõigile!”
Seotud lood
Kaugtöö on teema, millest palju räägitakse, kuid mida väga palju ei praktiseerita. Küll kardetakse seda, et distantsilt töötajad ei tee piisavalt tööd ning lisaks puuduvad paljudel ka tehnoloogilised eeldused kaugtööks. RMK on praktiseerinud kaugtööd 2008. aastast. Tänaseks on kõigil RMK metsakorraldajatel, logistikutel, puiduvedajatel, raietöölistel jne kasutusel oma tööks vajalikud nutiseadmed ja sülearvutid. Üle mobiilse interneti saavad nad sisestada oma töö tulemusi, mida näevad ja saavad kasutada reaalajas ka teised RMK töötajad. Sellest, kuidas kaugtöö RMKs täpsemalt on korraldatud, räägivad RMK IT-juht Jaan Schults ja metsamajanduse peaspetsialist Rainer Laigu.
Ehitusettevõtte TREV-2 tegevusvaldkonnas armu ei anta – edukamad on need, kes suudavad IT ja tehnoloogia äri kasuks tööle panna. Nii on nad valinud teadlikult suuna, et mõned teenused tuleb sisse osta, et ise keskenduda arendamisele ja planeerimisele.
Ekspordigasell ning mitme tunnustusega pärjatud kalatoodete tootja Spratfil seisis viis aastat tagasi justkui teeristil, et valida õige suund oma IT-strateegias. Nüüd tunnistab ettevõtte juht Peeter Loim, et valitud tee on end õigustanud.
Teenuste haldusprogramme on väga palju, kuid vähestel juhtudel on võimalik kasutada lahendust, kus tarkvara ei vaja edasiarendamiseks ja seadistamiseks koodikirjutamist. Just selline lihtne tööriist on Cherwell Service Management, mida pakub Telia. Cherwell toimib nagu iga teine äriprotsess.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.