Google AdWordsist saab peagi Google Ads, mis esindab kõiki kampaaniatüüpe kogu otsingu- ja display-võrgustikus, videotes, rakendustes ja mujal.
- Google AdWordsist saab Google Ads. Foto: Google AdWords
"Need aitavad teil ühenduse luua suurema hulga tarbijatega, kui nad pöörduvad Google´i poole ning meie partnerite saitidele ja rakendustesse, et teavet leida ning toiminguid teha," teatas Google.
Alates 24. juulist kajastub uus bränd Google Ads — sh uus nimi ja logo — ka toote liideses, abikeskuses, arveldusdokumentidel ja mujal. Samuti muutub teenuse URL: aadressist adwords.google.com saab ads.google.com.
Klientidele saadetud kirja kohaselt ei pea kasutajad midagi tegema ja Google Adsi brändingu muudatused ei mõjuta kampaaniate toimivust, aruandlust ega kampaaniates navigeerimist.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.