Alanud aastal lõplikult ühendatud Elisa Eesti esimene majanduskvartal möödus edukalt ja ettevõtte EBITDA tõusis viimaste aastate kõrgeimale tasemele – 33,1 protsendini. Elisa Eesti käive oli 41,7 miljonit ning EBITDA 13,8 miljonit eurot.
- Sami Seppänen Foto: Urmas Kamdron
Aasta algul lõplikult Eesti suurimaks meelelahutusettevõtteks ühinenud Elisa Eesti tegevjuht Sami Seppänen ütleb, et Elisa Eesti esimene majanduskvartal algas edukalt, tuues sisse käibe suuruses 41,7 miljonit eurot. Ettevõtte EBITDA tõusis lähiaja kõrgemale tasemele, 33,1 protsendini ja oli suuruses 13,8 miljonit eurot.
„Kliendid on hästi vastu võtnud uudse ja meelelahutusele fokusseeriva Elisa. Oleme Eesti turul juhtiv teleteenuse pakkuja ja meil on ka enim eraklientidest mobiilside kasutajaid,“ ütles Seppänen. „Möödunud aastal panustasime palju 4G arendusse, lisades võrku üle poole tuhande tugijaama ja tänavu jätkame hoogsate investeeringutega. Turuliidri positsioon mobiilside eraklientide seas näitab, et kliendid usaldavad meid ja on meie teenusega rahul.“
Lähima kahe aasta perspektiivis investeerib Elisa oma teenuste arendamisse veel 40 miljonit eurot. Kavas on rajada juurde vähemalt 500 kilomeetrit optikavõrku, jätkata mobiilse andmesidevõrgu tihendustöödega ja teha olulisi ettevalmistusi 5G võrgu tulekuks.
Selle aasta algusest alates on Elisa teinud täiendavaid hooldus- ja parendustöid Harjumaa, Raplamaa ja Lõuna-Eesti regioonides, et tagada ka väiksema asustatusega piirkondades kiire ning stabiilne 4G side. „Lisasime üle 120 tugijaamale juurde 4G sageduskihte ja ligemale 40 tugijaamale juurde täiendavaid 4G võrguseadmeid,“ sõnas Seppänen. Elisa mobiilse interneti leviala katab 98% Eestimaast ning võimaldab lisaks kvaliteetsele välilevile kasutada ka parimat levi siseruumides.
Seppäneni sõnul on suurepärase vastuvõtu osaliseks saanud Elisa veebipood, mille tootevalik on viimastel kuudel jõudsalt laienenud. „Harjumuspäraselt on pärast aasta lõppu müük madal, kuid tänavu on müük aastatagusega võrreldes peaaegu kahekordistunud,“ lisab ettevõtte tegevjuht. Endiselt on müüdavaimaks tooteks nutitelefonid, kuid hea tulemuse on teinud ka tahvel- ja sülearvutid ning televiisorid, mis jõudsid tootevalikusse möödunud aasta lõpul. „Jätkuvalt katsetame e-poes uusi tootegruppe ja tulevikus Elisa veebipoe valik laieneb veelgi,“ lisas Seppänen.
Esimese majandusaasta kvartali lõpus oli Elisal mobiilsideteenuste liitumisi kokku 660 784. TV-teenuste liideseid oli Elisal kvartali lõpuks DigiTV valdkonnas 122 122 ja üle õhu TV liitumisi 79 239.
Elisa korporatsiooni 2018. aasta esimese kvartali majandustulemustega saad lähemalt tutvuda veebilehelt:
www.elisa.com/investors.
Seotud lood
Elisa on Eestis juba mitmendat aastat turuliider eraklientide mobiilside valdkonnas, selgub Turu-uuringute ASi andmeist.
Aastataguse ajaga võrreldes on eestlased hakanud ostma märksa kallimaid nutitelefone, tahvel- ja sülearvuteid.
Maist suurendab Elisa välismaal kasutamiseks mõeldud internetipiletite andmesidemahtu kuni 2,6 korda.
Maailma kõige esimene telefonikõne mobiiltelefoniga tehti 3. aprillil 1973, seega sai mobiiltelefon 45aastaseks. Täna kasutab mobiili maakera 7,6 miljardist inimesest viis miljardit.
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.