Elisa on Eestis juba mitmendat aastat turuliider eraklientide mobiilside valdkonnas, selgub Turu-uuringute ASi andmeist.
- Elisa erakliendiüksuse juhi Andrus Hiiepuu Foto: Raul Mee
Eraklientide mobiilside turuosast kuulub Elisale 36 protsenti, mõneprotsendilise erinevusega on nende kannul Telia, tagapool Tele2.
Turu-uuringute AS on mobiilsideoperaatorite turuosasid eraklientide seas uurinud alates 2014. aastast. „Alates 2015. aastast on see kõige kõrgem olnud Elisal,“ ütles Turu-uuringute ASi uuringujuht Liis Grünberg.
Uuringute andmeil on Elisa kindel turuliider meeste ja kuni 45aastaste vanusegrupis. Grünbergi sõnul on täheldatav, et mida noorem on inimene, seda tõenäolisemalt on ta Elisa klient.
Samuti on Elisa teiste kõneoperaatoritega võrreldes võitnud möödunud aastaga juurde kõige rohkem uusi kliente.
Elisa erakliendiüksuse juhi Andrus Hiiepuu sõnul on nende edu aluseks rekordilised võrguinvesteeringud ja erakliendile sobilik tootevalik nutipakettide näol. „Oleme panustanud agressiivselt võrgu arendusse ja teinud väga suuremahulisi parendustöid,“ kinnitas ta.
Lisaks on Elisa tehnilise järelevalve ameti andmeil turuliider koduse TV-teenuse pakkumisel. Eelmise aasta neljanda kvartali seisuga oli STV-l 87 000, Telial 197 300 ja Elisal 202 500 klienti.
TV-teenuste valdkonnas on Andrus Hiiepuu sõnul turuliidri positsiooni taganud suvel toimunud vabalevi projekt. „TV3 ja Kanal2 lahkumisega vabalevist liitus Elisa üle õhu TV-teenusega ligi 25 000 klienti,“ kinnitas ta.
Seotud lood
Alanud aastal lõplikult ühendatud Elisa Eesti esimene majanduskvartal möödus edukalt ja ettevõtte EBITDA tõusis viimaste aastate kõrgeimale tasemele – 33,1 protsendini. Elisa Eesti käive oli 41,7 miljonit ning EBITDA 13,8 miljonit eurot.
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.