Volkswagen kindlustas 20 miljardi dollari suuruse tehingu akude tarnimiseks, mis iseloomustab ettevõtte agressiivset sisenemist elektriautode turule. See seab Tesla surve alla, sest juba praegu on neil probleeme Model 3 masstootmisega, vahendab Bloomberg.
Maailma suurim autotootja muudab kokku 16 erinevat tehast, et need suudaks hiljemalt 2022. aasta lõpuks elektriautosid tootma hakata. Praegu on selliseid tehaseid vaid kolm, teatas Volkswagen teisipäeval Berliinis. Saksamaa autotootja plaanib 2025. aastaks toota iga-aastaselt 3 miljonit elektriautot.
Kahel suuremal turul tehingud tehtud
Volkswagen on juba praegu teinud kokkuleppeid Samsung SDI Co, LG Chemi ja Contemporary Amperex Technology’ga – ettevõtted võimaldavad neil Euroopas ja Hiinas piisavalt akusid osta.
Akude puhul on kahel suuremal turul seega kokkulepped sõlmitud ning peagi jõutakse ka Põhja-Ameerika tehinguteni, teatas Volkswagen.
Autor: Mait Kraun, Äripäeva ajakirjanik
Seotud lood
Volkswagen esitles Genfi autonäitusel elektriautot I.D. Vizzion, mis sõidab autonoomselt ning mida juhitakse hääle ja žestide abil. See aitab autotootja teatel vältida juhtseadiste rikkeid.
Kiibitootja Nvidia teatas, et on sõlminud lepingu Uberi, Volkswageni ja Baiduga, et aidata kaasa isesõitvate autode tehnoloogia arendamisele, vahendab CNBC.
Kuigi autotootja Tesla kulutused sel aastal suurenevad, jäi ettevõtte juht Elon Musk tootmisplaanile kindlaks ning loodab sel aastal kasumisse jõuda, vahendab Reuters.
Kiiresti kasvav superkondensaatorite tootja Skeleton kolib suvel kogu oma tootmise Saksamaale Dresdenisse. Skeleton ekspordib peaaegu kogu oma toodangu ning kolimise taga on soov viia tootmine sinna, kus on kliendid.
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.