• 18.01.18, 22:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Huawei kasvas 20 protsenti

Möödunud aastal suurendas Huawei oma kohalolekut Stockholmist Ateenani ulatuva 26 Euroopa turu nutitelefonisegmendis üle 20-protsendilise müügikasvuga võrreldes eelmise aastaga.
Huawei kasvas 20 protsenti
  • Foto: Pixabay
Huawei Consumer Business Group kuulutas välja oma 2017. aasta nutitelefonimüügi tulemused Kesk- ja Ida-Euroopas ning Põhjamaades. “Huawei tugevdas oma positsiooni Kesk- ja Ida-Euroopa ning Põhjamaade piirkonnas rohkem kui 20 protsenti,” ütles Huawei tarbijatoodete äri Baltimaade juht Yanfei.
Püsivalt märkimisväärset müügikäibe kasvu näidanud Huawei Consumer Business Group on ka edaspidi põhjalikult ja kestvalt pühendunud uuendustegevusele teadus- ja arendustöö alal kogu maailmas, et pakkuda tarbijatele selliseid mobiilseadmeid, mida nad soovivad. „Oleme kindlad, et tänu uutele nutitelefonidele, mis annavad meie tarbijatele tajutava ja kättesaadava kogemuse, kinnitab järgmine aasta meie pühendumust,“ lisas Yanfei.
Huawei täheldab suurenenud nõudlust nutitelefonide järele kõikides tootekategooriates tähttoodetest odavamate mudeliteni. Mobiiltelefonitööstuse muutuste analüüsimiseks ja tarbimissuundumuste kohta täiendavate andmete saamiseks toetas Huawei novembris 2017 uuringufirma International Data Corporation (IDC) koostatud valget raamatut „Mobile AI and the Future of Intelligent Devices“ („Mobiilne tehisintellekt ja intelligentsete seadmete tulevik“). Andmed näitavad, et 2016. aastal müüdi iga müüdud personaalarvuti kohta 5,6 nutitelefoni. IDC hinnangul on 2021. aastal rohkem kui 60 protsendil maailma rahvastikust nutitelefon. Need andmed kajastuvad ka Huawei Consumer Business Groupi püsivas märkimisväärses müügikäibe kasvus.
2017. aastal oli Huawei BrandZ Top 100 maailma 100 kalleima brändi edetabelis 49. kohal, Forbesi maailma kalleimate brändide edetabelis 88. kohal ja Brand Finance Globali 500 kalleima brändi nimekirjas 40. kohal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 15:13
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele