• ST
  • 23.10.24, 21:48

Datagate OÜ finantsjuht: ISO standardite rakendamine on toonud käegakatsutavat kasu

Arvutite ja nende lisaseadmete müügi, hoolduse ja garantiiremondiga tegelev Datagate OÜ läbis hiljuti järjekordse ISO sertifitseerimise, mis on juhatuse liikme ja finantsdirektori Natalia Ivanova sõnul andnud aastate jooksul palju juurde nii ettevõtte igapäevatööle kui ka suhtlusele partnerite, klientide ja töötajatega.
Datagate OÜ juhatuse liikme ja finantsdirektori Natalia Ivanova: „Meie tööks on nii müük, hooldus, teenindus kui ka garantii. See tähendab igapäevaselt suhtlust klientide ning partneritega ja seega on oluline, et meie töötajad oleksid tähelepanelikud, viisakad ning paindlikud. Meile pole probleemiks müüa korraga palju ja teha tehinguid kiirelt, sest meie üheks eeliseks on teenuse ja toodete stabiilselt kõrge kvaliteet.”
  • Datagate OÜ juhatuse liikme ja finantsdirektori Natalia Ivanova: „Meie tööks on nii müük, hooldus, teenindus kui ka garantii. See tähendab igapäevaselt suhtlust klientide ning partneritega ja seega on oluline, et meie töötajad oleksid tähelepanelikud, viisakad ning paindlikud. Meile pole probleemiks müüa korraga palju ja teha tehinguid kiirelt, sest meie üheks eeliseks on teenuse ja toodete stabiilselt kõrge kvaliteet.”
„Tean, et osades ettevõtetes peetakse ISO sertifikaadi taotlemist ja iga-aastast sertifitseerimist tüütuks kohustuseks ning mõttetuks ajakuluks, aga tegelikult tasub seda protsessi kõrgelt väärtustada. Võime kinnitada, et Datagate’i vastamine kvaliteedijuhtimissüsteemi ISO 9001:2015 standardile on toonud ettevõttele reaalset kasu ja seda nii otseselt kui ka kaudselt,” selgitab Ivanova.
1997. aastast tegutsev Datagate tegeleb arvutite ja serverite ning võrgulahendustega, kattes kõik klientide vajadused, olgu tegemist erafirma, riigiasutuse või erakliendiga. „Meie tööks on nii müük, hooldus, teenindus kui ka garantii. See tähendab igapäevaselt suhtlust klientide ning partneritega ja seega on oluline, et meie töötajad oleksid tähelepanelikud, viisakad ning paindlikud. Meile pole probleemiks müüa korraga palju ja teha tehinguid kiirelt, sest meie üheks eeliseks on teenuse ja toodete stabiilselt kõrge kvaliteet,” räägib Ivanova. „Ja kvaliteedi tagamisel ongi abiks ISO, mis nõuab pidevalt oma tegevuste analüüsimist. See tähendab, et meie garantiiosakonna tegevused on sertifitseeritud ja käivad täpsete juhise järgi. Nii saame suunata oma fookuse kõige stabiilsematele toodetele ning kontrollide tulemusena keskendume aasta-aastalt ainult tugevamatele kaubamärkidele.”
Tänu sellele on Datagate’i garantiijuhtumite ning klientide rahulolematuse protsent iga aastaga kahanenud. „Osaleme sageli arvutimüügi riigihangetes ja meie partnerid saavad olla kindlad, et meie tooted on kokku pandud vastavalt standarditele. Igal aastal läbiviidav audit annab meile põhjuse hoida kätt pulsil, pidevalt mõelda ettevõtte pakutavate toodete ja teenuste arendamisele ning eemaldada mittevastavusi. Me ei saa jääda kinni rutiini, vaid see on meile motiveeriv ning paneb pingutama, et teha midagi oma klientide jaoks ekstra,” toob Ivanova välja. „ISO distsiplineerib nagu jõusaal – kui olete selle eest maksnud, siis on ka sund seal käia.”
Ta lisab, et iga ettevõtte jaoks on – eriti tänases majandussituatsioonis – oluline mõelda tulevikule, võimalikele riskidele ning stsenaariumitele. „Meie teeme pidevalt turusituatsiooni prognoose ning vastavalt majanduse olukorrale oleme teadlikud oma riskidest. Teame, kuidas käituda, kui midagi juhtub või ei juhtu. Sertifitseerimine on firma käekäigule olnud väga kasulik ning ma tean, millest ma räägin, sest meie eelmine sertifitseerimine toimus juba 22. korda.”
Sertifitseerimisel on plussid ka töötajatele
Datagate’s töötab kokku 15 inimest, kellest enamik on ettevõttes tööl juba enam kui 20 aastat. Viimane töötaja liitus meeskonnaga umbes seitse aastat tagasi. „Meie tiim on stabiilne ning sisekliima väga hea. ISO sertifitseerimine aitab ettevõtte juhtkonnal hoida kätt pulsil ka töötajate heaolul. Meie inimesed teavad, et oleme stabiilne firma, juhtkond ei tee otsuseid oma suva järgi ja tujude järgi, vaid kõik on planeeritud. Tänu sellele ei pea nad oma tuleviku pärast muretsema.”
Rääkides viimastest ebastabiilsetest aastastest Eesti ja üldiselt maailma majanduses, ütleb Ivanova, et Datagate’i käive on küll veidi langenud, moodustades 2023. aastal 5,9 miljonit eurot, ent ettevõtte vaatab positiivselt ja kindlameelselt tulevikku. „Teeme kõik endast oleneva, et oma kliente hoida ja aidata. Kui klient tuleb meie juurde palvega ning annab meile suuna, mida ta vajab, siis meie töö on tema soov täita – tuua seade kohale, paigaldada, installeerida ning vajadusel pakkuda garantiiteenust. Meie eesmärk on lihtsustada oma klientide elu, et nad saaksid pühenduda oma põhitööle. Eesti on väike ja iga klient oma meie jaoks oluline!”
www.datagate.ee

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele