• 08.12.17, 15:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna linna 14 000 töötajat saavad iseteenindusportaali

Eesti üks suuremaid tarkvarafirmasid Helmes võitis Tallinna linna pea neli aastat kestva hanke, millega ehitatakse ligi 14 000 ametnikule ja töötajatele uus iseteenindusportaal, mis vähendab oluliselt aja- ja paberikulu.
Tallinna linna 14 000 töötajat saavad iseteenindusportaali
  • Foto: Pixabay.com
Linna töötaja portaal juurutatakse kõikides linna asutustes ja see sisaldab viit moodulit – administreerimis-, puhkuste-, lähetuste-, koolituste- ja varade moodul.
Tallinna linnasekretäri Toomas Sepa sõnul kasutavad riigi töötajad juba sarnast portaali edukalt. “Riik otsustas raha säästa ning anda olemasoleva tarkvara Tallinnale tasuta kasutamiseks. Uus Tallinna töötajate jaoks kohaldatav iseteenindusportaal aitab muuta linna tugiprotsessid kaasaegsemaks, tõhusamaks ja efektiivsemaks,” ütles Sepp.
Eesti ühe suurema tarkvarafirma Helmese tiimijuhi Tiina Sillaste hinnangul muutuvad projektiga seotud tugiprotsessid täielikult paberivabaks, kaasnev ressursikulu väheneb 40 ning tööjõukulu 30 protsenti. 
Tiina Sillaste sõnul on tegemist toimiva ja sektorist sõltumatu tarkvaralahendusega. “Helmes arendas nelja aasta jooksul sarnase ülesehitusega riigitöötaja iseteenindusportaali, mida kasutab 35 000 ametnikku. See muutis Eesti avaliku sektori tugiprotsesside toimimise suures osas paberivabaks, samuti efektiivsemaks ja kontrollitavamaks. Viime nüüd sarnase lahenduse sisse ka Tallinna haldussüsteemi,” ütles Sillaste.
Tallinna linna töötaja portaal valmib moodulite kaupa. Puhkustearvestuse testversioon läheb käiku veel käesoleva aasta lõpus ning saab lõpliku vormi 2018. aasta märtsiks. Teised moodulid valmivad peale seda.
Linna töötaja portaali kasutuselevõtul:
juurutatakse aastaks 2020 nüüdisaegsed, ühtsed ja lihtsustatud personalihalduse protsessid kõigis linna asutustes;lihtsustub puhkuste, koolituste ja lähetustega seonduvate andmete liikumine personalitöötajate ja linna asutuste vahel;suureneb töötajate rahulolu nüüdisaegsete ja mugavate tehniliste lahenduste kasutamisega igapäevatöös;tagatakse senisest tõhusam ja operatiivsem varade haldus ning parem ülevaade linna varadest nii kasutaja kui ka halduri seisukohast;saavutatakse valdkondade keskne administreerimine, süsteemne lähenemine ja parem sisuline kvaliteet.
Tallinna Linnavalitsus otsustas linna töötaja portaali kasutuselevõtmise tänavu 21. juunil ning korraldas hanke, mille alusel kohaldab ja haldab süsteemi nelja aasta jooksul tarkvarafirma Helmes.
Portaal liidestatakse Tallinna linna personali- ja palgaarvestuse infosüsteemi ning Tallinna linna finantsinfosüsteemiga, mis põhinevad  SAP ERP tarkvaral.

Seotud lood

Uudised
  • 27.12.17, 11:56
IKT sektori kasumi kasv tegi hüppe
Vahepeal kiduma kippunud kasumiga info- ja kommunikatsioonitehnoloogia sektor hakkas kolmandas kvartalis jälle kosuma, kirjutab Äripäev.
Uudised
  • 30.10.17, 13:00
Telia grupi 150 poe tarkvarasüsteemi ehitas Helmes
Eesti üks suuremaid tarkvarafirmasid Helmes käivitas rahvusvahelise telekomifirma Telia 65 Norra esinduses lahenduse, mis muudab klientide teenindamiseks kuluva aja mitu korda lühemaks. Telia Soome 85 esindusele tegi Helmes senisest efektiivsema ja intelligentsema logistikasüsteemi.
Uudised
  • 23.10.17, 21:07
Jaan Pillesaar: teeme Eesti riigisektori tehnoloogia abil efektiivseks
19. oktoobril toimunud IKT Aastakonverensil tuli Jaan Pillesaar välja ettepanekuga, kuidas muuta Eesti riiki tehnolooogia abil kordades efektiivsemaks.
Uudised
  • 02.12.17, 18:39
Rahandusminister tunnustas maksu- ja tollivaldkonna edendajaid
Rahandusminister Toomas Tõniste andis 1. detsembril pidulikult üle maksu- ja tolliameti aumärgid. Kõrgeima ehk esimese klassi aumärgi tunnustuse pälvis ameti eelmine peadirektor Marek Helm, kelle eestvedamisel võeti kasutusele mitmeid kaasaegseid maksukogumise ja e-teeninduse lahendusi.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele