DHL kutsub startupe, teadlasi ja tudengeid arendama välja robotit, mis töötaks ladudes. DHL Robotics Challenge auhinnafond on 25 000 eurot, ideid saab esitada 16. septembrini.
DHL Robotics Challenge on mõeldud teadlastele ja visionääridele, et arendada välja innovatiivne robot, mis suudaks iseseisvalt kaubalaos liikuda ja liigutada seal kaupa.
Et osaleda DHL Robotic Challengel, on tarvis välja töötada prototüüp liikuvast robotist, mille käsi suudab liigitada lao riiuleid, noppida asju ja panna neid korrastatult koormasse. Prototüüp peab liikuma laos kõndimise kiirusel sel ajal kui ta nopib asju riiulitest ja liigutab neid pakkimisalale.
DHL Robotics Challengel osalemiseks tuleb esitada 500 või vähema sõnaline dokument ja kuni 3 minuti pikkune video. Nii dokumendis kui videos peab olema üldjoontes kirjeldatud probleem ja välja toodud selle lahendus. Dokument koos videoga tuleb esitada 16. septembriks.
DHL on globaalselt üks juhtivaid brände logistika sektoris. DHLi divisionid pakuvad logistikateenust alates riigisisesest ja rahvusvahelisest pakiveost, e-kaubanduse kohaletoimetamisest ja tellimuste täitmisest, rahvusvahelist ekspressteenust maantee-, õhu- ja merevedudest kuni tööstuste tarneahelate halduseni.
Oma ligi 340 000 töötajaga rohkem kui 220 riigis üle maailma ühendab DHL inimesi ja ärisid turvaliselt ja usaldusväärselt tagades globaalse kaubavahetuse. Spetsialiseerudes lahendustele kasvavatel turgudel ja valdkondades, kaasa arvatud tehnoloogia, bioteadused, tervishoid, energeetika, masinatööstus, jaemüük, tõendatud pühendumusega ettevõtte sotsiaalse vastutuse valdkonnas ja parima esindatusega arenevatel turgudel positsioneerib DHL end otsustavalt ”Maailma logistikaettevõttena”.
DHL on osa Deutsce Post DHList. Grupi aastatulu oli 2015 aastal üle 59 miljardi euro.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Finnair tuli klientide paremaks teenindamiseks välja tehisintelligentsil põhineva klienditeenindaja-robotiga. Juturobot Finn nõustab Finnairi kliente ettevõtte Facebooki fännilehe Messengeris esialgu inglise keeles.
Tänavu 10. juubelit tähistav Cleveron AS peab läinud aastat arenguaastaks, mille käigus suurenes müügitulu ja loodi alus tulevaseks kasvuks.
Eesti 2.0 suvekool Hüppelaud annab sel nädalal Tartus tehnoloogiast huvitatud 14-19-aastastele kooliõpilastele võimaluse ehitada ideest valmis toode või teenus. Noori juhendavad rahvusvahelise kogemusega startup-ettevõtjatest mentorid.
Tele2 lülitas 29. märtsil sisse tehisintelligentsil põhineva klienditeenindaja-roboti, kes hakkab Facebookis vastama küsimustele alates rändlusteenusest kuni ruuteri seadistamise ja muude teemadeni.
Eesti IT-sektoris on pilvetehnoloogiate kasutuselevõtt kasvanud viimastel aastatel märkimisväärselt, kuid paljud organisatsioonid seisavad silmitsi suurte infrastruktuuriliste muudatuste vajadusega. Üheks oluliseks sammuks selles arengus on andmebaaside migratsioon pilvepõhisele platvormile, näiteks Azure'i pilve. Õnneks on märgata trendi, mille kohaselt näevad kohalikud IT-juhid seda protsessi mitte ainult tehnilise muudatusena, vaid võimalusena suurendada organisatsiooni paindlikkust, turvalisust ja innovatsiooni.