Alates tänasest kehtivad Taxify rakenduses privaatjuhtidele ja taksojuhtidele Tallinnas samad hinnad ja kvaliteedinõuded. Lisaks kasutavad nüüdsest kõik Taxify juhid hinna arvutamiseks äpimeetrit ning kviitung saadetakse kliendile alati e-posti teel.
Äsja vastuvõetud uus ühistranspordiseadus võrdsustas privaatjuhtidele ja taksodele kehtivad reeglid. Sellega seoses on tänasest ühendatud senised Private ja Taxi kategooriad ühiseks Taxify kategooriaks, mis pakub kliendile Tallinna suurimat autoparki. Lisaks muudeti senine PrivateUp kategooria nimetus Premiumiks, kus on ruumikad ja esinduslikud autod ja mis moodustab autopargist TOP 10%.
Taxify arendusjuhi Martin Villigu sõnul vähenevad uue ühendatud Taxify kategooriaga autode ettesõiduajad ning rakenduse kasutamine muutub klientide jaoks lihtsamaks. “Nüüdsest ei pea kliendid enam meeles pidama, kas tšekk tuleb küsida juhilt autos või saadetakse see e-postiga. Iga klient saab garanteeritult sõidu kokkuvõtte oma profiilis määratud e-posti aadressile,” lisas Villig. Oluline muudatus on Villigu sõnul ka platvormi ühtlustamine: “Kõikidel taksodel ja privaatjuhtidel on nüüdsest samad hinnad ja kvaliteedinõuded, lisaks kasvab uue süsteemiga taksojuhtide teenistus efektiivsuse ja täiendavate boonuste arvelt.”
Uunenenud Taxify äpis on kliendil võimlik valida 4 erineva kategooria vahel: Taxify, Premium, XL ja Tesla, kus näiteks starditasu baashind algab 0,99 eurost ja võib ulatuda kuni 3,20 euroni.
Selleks, et kutsuda tipptundidel rohkem juhte sõitma ja iga klient saaks soovi korral auto, kasutab Taxify vajadusel dünaamilist hinnastamist. Hinnakordaja muutub dünaamiliselt ja kehtib seni, kuniks kasvanud nõudlus on taas stabiliseerunud. “Hinnakordaja kasutamine varasemaga võrreldes ei tõuse. Oleme dünaamilist hinnastamist samal kujul rakendanud üle aasta ja kliendid on sellega kenasti harjunud. Eesmärk on pakkuda kliendile autot igal ajahetkel” selgitas Villig.
Taxify on 2013. aastal asutatud eestimaine tehnoloogiafirma, mis arendab ülemaailmset mobiilset transpordiplatvormi. Taxify tegutseb 25 linnas ja 18 erinevas riigis, vahendades aastas kümneid miljoneid sõite.
Firma finantseerimiseks on kaasatud 2 miljonit eurot riskikapitali, olles selle näitajaga maailmas kõige efektiivsemalt opereeriv transpordivaldkonna mobiilirakendus. Taxifys töötab täna 150 inimest ja sel aastal on plaanis Eestisse palgata lisaks 30 arendajat ja 50 klienditoe spetsialisti.
Seotud lood
Aastal 2017 sai Taxify üheks suurimaks Euroopa taustaga sõidujagamise platvormiks.
Eestimaine transpordiplatvorm Taxify käivitab homme Inglismaa ja Ühendkuningriigi pealinnas Londonis oma teenuse. Tuhanded juhid on valmis tellimusi vastu võtma. Taxify jaoks on see esimene Lääne-Euroopa suurlinn.
Kui seni põhjustasid Uberi ja Taxify emaili teel saadud kviitungid paljudele raamatupidajatele suurel hulgal lisatööd ja peavalu, siis alates nüüdsest võimaldab kodumaine kuludokumentide haldussüsteem tsekk.ee neid automaatselt digiteerida, neist e-arveid koostada ning automaatselt kõikidesse Eestis laiemalt levinud raamatupidamistarkvaradesse saata.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi tellitud ning Technopolis Group Eesti OÜ ja Ernst & Young Baltic ASi poolt läbi viidud uuringust selgub, et kolme Eesti suurima jagamismajanduse sektori käive oli 2016. aastal 40,3 miljonit eurot.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.