Hansab tõi Telia uude peakontorisse innovaatilise registreerimissüsteemi, mille kasutamisel assisteerib külalisi humanoidrobot Pepper.
Uue kontori kliendialal aitab külalisi vastu võtta, registreerimistoiminguid teha ning töötajaid külalistest teavitada sotsiaalne suhtlusrobot Pepper. Tulevikus on plaanis lisada Pepperile lisafunktsionaalsust, et tehisassistent lahutaks klientide meelt ning jagaks soovijatele infot Telia toodete kohta. Hansab Group’i innovatsioonijuhi Priit Ivanovi sõnul on Pepper täna Baltimaades ainulaadne. “On selge, et robootika on muutumas meie elu osaks ning oleme Hansabiga võtnud eesmärgiks seda suunda meie koduturgudel arendada. Täna paneme rõhku kliendikogemuse arendamisele ja Pepper oli selleks esimene loogiline samm. Sellised lahendused aitavad teatud äriprotsesse tõhusamaks muuta,” kommenteeris Ivanov. Tema kinnitusel pole humanoidroboti eesmärk siiski inimtööjõudu asendada. „Robotite abil same teenuseid efektiivsemaks muuta. Inimesed peavad ikka olema, kuid nemad saavad keskenduda keerulisematele ülesannetele”.
Telia Eesti jaemüügi juht Katre Liiberg lisas, et Pepperit (või tema õdesid-vendi) võib juba õige pea kohata ka Telia erinevates esindustes, kus roboti ülesandeks saab klientidega suhtlemine ning järjekorda registreerimine.
Softbank Robotics’i toodetav Pepper on esimene robot, kes suudab tuvastada inimese emotsioone ja kõnemaneere ning vastavalt nendele valida ka sobiva suhtlusstiili. Pepperi peamisteks kasutusvaldkondadeks täna on büroode administreerimine, kauplustes toodete tutvustamine, lennujaamade check-in assisteerimine, järjekorrasüsteemid ja meelelahutus. Lisaks ärivaldkondadele on Pepper populaarne ka koduse meelelahutajana. Softbank Robotics on tänaseks müünud üle 10 000 Pepper roboti ning seda kasutab rohkem kui 2000 ettevõtet üle maailma.
Seotud lood
Telia digitaalsete ärikeskkondade juht Martin Mürk rääkis IT-uudiste korraldatud konverentsil Mobile first!, et veebiliikluse trendides on toimunud tähtis muutus – järjest rohkem liigeldakse mobiilis kui desktop’is.
Finnair tuli klientide paremaks teenindamiseks välja tehisintelligentsil põhineva klienditeenindaja-robotiga. Juturobot Finn nõustab Finnairi kliente ettevõtte Facebooki fännilehe Messengeris esialgu inglise keeles.
Vastutustundliku Ettevõtluse Foorum (VEF) väljastas Telia Eestile kõrgeima ehk kuldtaseme kvaliteedimärgise, mis on tunnustus ausa, teadliku ja keskkonda säästva tegevuse eest.
Telia tutvustas 20. aprillil uusi mobiilsidepakette, mis võimaldavad kasutada kogu Euroopa Liidus rändlusteenust koduturu hindadega.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.