Vastutustundliku Ettevõtluse Foorum (VEF) väljastas Telia Eestile kõrgeima ehk kuldtaseme kvaliteedimärgise, mis on tunnustus ausa, teadliku ja keskkonda säästva tegevuse eest.
Kvaliteedimärgis omistatakse Eesti Vastutustundliku Ettevõtluse Indeksis osalenud ettevõtetele, kes peavad oluliseks ettevõtte jätkusuutlikku arengut ja panustavad strateegiliselt sotsiaalse- ja looduskeskkonna arengusse.
VEF-i indeksis hinnatakse ettevõtet nelja erineva valdkonna põhiselt:
- Turukeskkond (sh tarbijaküsimused, suhted tarnijatega, kogukonna kaasamine ja arendamine) (sh sihtrühmade kaasamine, kooskõla õigusruumiga, inimõigused ja (sh tööjõukasutus, tööohutus)
- Valitsemine ja eetika
korruptsioon)- Looduskeskkond
- Hea tööandja
Nimetatud valdkondade hindamise tulemusena moodustub üldskoor, mille põhjal selgub, millisele tasemele ettevõte vastab: kas pronks, hõbe või kuld. Seejuures eeldatakse keskmistelt ja suurettevõtetelt märgise saamiseks ühtlaselt häid tulemusi kõigis valdkondades. VEF-i indeksi kuldtasemele jõudmiseks peab ettevõte olema silmapaistvalt vastutustundlik ning saavutama kõigis kategooriates vähemalt 90% tulemuse.
Sellele tasemele vastav ettevõte on teadlikult vastutustundlik ja näitab üles initsiatiivi, süstemaatilisust ja järjepidevust, mis tagab vastutustundliku käitumise kõigil juhtimistasanditel ja kõigi töötajate poolt. Ettevõte on eeskujuks ja suunanäitajaks, et vastutustundlik tegutsemine leviks tema valdkonna ettevõtete või seotud osapoolte seas laiemalt. Telia saavutas skoori 96%.
Telia Eesti kommunikatsioonijuht Katrin Isotamme kinnitusel hindab ettevõte VEF-i kuldtaseme kvaliteedimärgist kõrgelt ning lubab ka edaspidi jätkata tegevustega, mis on vastutustundliku ettevõtte väärilised.
„VEF-i tänane tunnustus näitab, et oleme mitmes valdkonnas teinud õigeid asju ning kavatseme samas rütmis ka jätkata. Loomulikult on meil töös pidevalt ka uusi algatusi ja projekte, millega oma senist teekonda veelgi täiustada, kuna õppimis- ja arenemisruumi on alati.“
Tema sõnul kannab Telia üks hiljutisi projekte nime Younite, mis on heategevuslik algatus ning mille raames saavad kõik töötajad panustada Eesti digiühiskonna arengusse. Selleks annab ettevõte igale täisajaga töötajale 8 tundi tasustatud tööaega kalendriaastas, mida saab kasutada heategevuseks.
VEF-i näol on tegu maailmas üha populaarsemaks muutuva liikumisega, mille liikmed peavad vastama kindlatele väärtustele ja kriteeriumitele nii sotsiaalse, loodus-, töö- kui turukeskkonna vaates. Igal VEF-i liikmel soovitatakse läbida hindamine (Vastutustundliku Ettevõtluse Indeks http://indeks.csr.ee/), mida korraldab Eestis erinevaid organisatsioone ja asutusi ühendav hindajate ning koostööpartnerite meeskond, kuhu kuuluvad näiteks Justiitsministeerium, EAS, Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium, Tööinspektsioon, Eesti Personalijuhtimise Ühing PARE jt.
Seotud lood
Telia tutvustas 20. aprillil uusi mobiilsidepakette, mis võimaldavad kasutada kogu Euroopa Liidus rändlusteenust koduturu hindadega.
14. mail 2016 asus Telia Eesti tehnoloogiadirektorina tööle Kirke Saar. Kuidas see kõik algas ja milliseid soovitusi saab tekkinud kogemustest teistele jagada, rääkis ta ITuudistele antud intervjuus.
Hansab tõi Telia uude peakontorisse innovaatilise registreerimissüsteemi, mille kasutamisel assisteerib külalisi humanoidrobot Pepper.
Telia Eesti kasumlikkus jätkas teises kvartalis kasvu, suurenedes eelmise aasta sama ajaga võrreldes 1% ning ulatudes 22,3 miljoni euroni.
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus.
Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.
Hetkel kuum
Tagasi ITuudised esilehele