LHV pank ja kodumaine makselahenduste pakkuja EveryPay tõid turule innovaatilise maksete kogumise süsteemi, mis võimaldab ettevõtetel juhtida reaalajas rahavooge ning lihtsustab maksete korraldamist perioodiliste teenuste eest.
Reaalaajas maksete kogumise lahendus tagab ettevõttele üksikasjaliku ülevaate kavandatud rahavoogude vastavusest tegelikkusele, aitab koheselt tuvastada võlgnevused ning võimaldab reaalajas alustada võlamenetlust.
“LHV ja EveryPay loodud tehniline lahendus sarnaneb vana hea otsekorraldusega ehk püsikorraldusega pangakaardilt. Ettevõtted, kes arveldavad klientidega igakuiselt, saavad rahakogumise korraldada kaardimaksete lahenduse kaudu, kogudes klientide nõusolekul kontodelt raha ise ja reaalajas,” selgitas Eesti kaardimaksete lahenduste ettevõtte EveryPay tegevjuht Lauri Teder.
Tema sõnul on see mõistlik lahendus ettevõtetele, kes esitavad klientidele regulaarselt arveid. Nende hulgas on näiteks kindlustusseltsid, telekommunikatsiooni teenusepakkujad, kirjastused, spordiklubid ja teised huvitegevusi pakkuvad organisatsioonid, rendifirmad, taksofirmad, korteriühistud jpt.
Tederi sõnul on laekumiste jälgimine, maksmata arvete meeldetuletamine ja sellega kaasnev rahavoogude pidev ümbermängimine finantsjuhi jaoks igapäevaselt väga ajamahukas ja tülikas töö.
“Nüüd on kõigil Eesti finantsjuhtidel võimalik oma ettevõtte rahavooge reaalajas korraldada. LHV on töötanud koostöös EveryPayga välja reaalajas toimiva maksete kogumise ja rahavoogude ülevaate tagava lahenduse, mille abil saavad ettevõtted koguda makseid omal algatusel ning seda ise valitud ajal seitse päeva nädalas. Lisaks omab finantsjuht reaalajas ülevaadet maksete laekumistest,” lisas Teder.
LHV kaardimaksete tootejuht Indrek Kaljumäe sõnul on suurimaks B2C-ettevõtte katsumuseks müügiarvete laekumiste kogumine, kuna arved kipuvad klientidel vahel lihtsalt ununema või maksetähtajad venima. Sel juhul peab ettevõtja saama tagantjärele ülevaate laekumata müügiarvetest ning saatma meeldetuletusi ja kordusarveid.
“See kõik on aga mõttetu raha- ja ajakulu, mis võiks sama hästi olla olemata. Pangana mõistab LHV väga hästi, kui olulist väärtust pakub ettevõtete jaoks rahavoogude juhtimise täpsus, mistõttu olemegi finantsjuhtidele loonud võimaluse kasutada homset reaalajapangandust juba täna,” ütles Kaljumäe.
Tule osalema!
Konverents Mobile first!Kasutajasõbralik IT arendus mobiilsetele seadmetele
18.aprillilBliss konverentsikeskuses
Vaata lähemalt ja registreeru
SIINLHV ja EveryPay loodud makselahenduse kasutamiseks loob ettevõte oma e-keskkonnas, näiteks iseteeninduses, mobiilirakenduses või veebipoes, püsimaksete vastuvõtmise valmisoleku. Klient sisestab ja salvestab e-keskkonnas teenuselepingu sõlmimisel oma kaardiandmed. Salvestatud kaardiandmete alusel kogub ettevõte makseid iseseisvalt igal kuul vastavalt osutatud teenusele. Kui tehingu summad on erinevatel perioodidel erinevad, saab ettevõte kasutada enda poolt algatatud püsimaksete lahendust, mille puhul saadab maksenõuded välja süsteem, mis võimaldab muuta teenuse tasu suurust ning arveldada kliendiga vastavalt kasutatud teenuse mahule. Selle tulemusel on kliendil arve õigel ajal tasutud ning ettevõttel olemas reaalajas ülevaade maksete laekumistest.
Uut teenust kasutavad juba paljud Eesti ettevõtted, kes näevad selles eelkõige eelist kiiruses, stabiilsuses ja mugavuses.
“Püsimakselahendus aitas muuta meie igakuise rahavoo stabiilsemaks. Lisaks pakub see klientidele selget mugavust teenuste eest tasumisel, sest nagu me kõik teame, on mugavus kliendilojaalsuse ja eeskujuliku maksekäitumise üks põhieeldusi. Julgen väita, et selline lahendus on tänapäevase B2C-ärimudeli puhul asendamatu tööriist,” ütleb mitmes Eesti linnas tegutseva DanceAct Tantsustuudio asutaja ja tegevjuht Georg Kodusaar.
Taxify maksete juhi Karl Aru sõnul on sellise maksete süsteemi kasutuselevõtt suurendanud nähtavust rahavoogudes, parandanud kontrolli arvete laekumise üle ning saanud positiivset tagasisidet ettevõtte klientidelt. “Meile annab kaardimaksete kasutamine võimaluse oma rahavoogusid paremini hallata – ärikliendid tasuvad meile teenuse eest koondarvega, taksojuhtidele meeldib arveldada sularahavabalt ning Taxify kannab juhi saldo iganädalaselt tema kontole. Kliendiga arveldamine toimub peale sõidu lõppu, võimaldades meil reaalajas tuvastada probleemseid makseid ning neid kliendiga koostöös lahendada,” tõi Aru näited.
Seotud lood
LHV Panga Facebooki lehe sõnumirakenduses vastab nüüd kõikidele klientide küsimustele vestlusrobot Uku.
Eestis on SK ID Solutionsi uue elektroonilise identiteedi lahenduse Smart-ID kasutusele võtnud juba 30 000 inimest. Kokku on Smart-ID kasutajaid Baltikumis üle 100 000.
Juba neljandat aastat välja selgitatava „Eesti Unistuste Tööandja“ konkursi žürii nimetas „Unistuste Tööandjaks 2017“ Ericsson Eesti ASi, tuues välja, et tegu on ettevõttega, kus ka päriselt inimestest hoolitakse. Ühtlasi nimetati ka parim kolmanda sektori organisatsioon, kelleks oli SOS Lasteküla Eesti ning jagati eriauhindu. CV Keskuse tulevikutegija auhind läks Eastman Specialties OÜle ja Marketingi Inastituudi tulevikutähe auhinna pälvis Jobbatical OÜ.
LHV mobiilipanka lisandusid e-arved ja maksekinnituse saatmine. See uuendus teeb mobiilipanga abil arveldamise veelgi praktilisemaks. Pangaga liitunud 100 000-s klient on esimene, kellele pank väljastab viipemaksevõimalusega pangakaardi.
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus.
Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.
Hetkel kuum
Tagasi ITuudised esilehele