• 19.06.17, 12:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

LHV klientidele vastab Facebookis vestlusrobot

LHV Panga Facebooki lehe sõnumirakenduses vastab nüüd kõikidele klientide küsimustele vestlusrobot Uku.
LHV klientidele vastab Facebookis vestlusrobot
  • Foto: Kuvatõmmis
Tegemist on uudse masinõppel põhineva virtuaalteenindajaga, kes oskab anda vastuseid lihtsamatele ja korduma kippuvatele küsimustele, näiteks teab vestlusrobot (ingl k chatbot) väga hästi, kus asuvad LHV sularahaautomaadid või millal toimuvad pankadevahelised ülekanded.
Vestlusrobot rakendati tööle teeninduskvaliteeti tõstmiseks, et klienditoe inimteenindajatel jääks rohkem aega keerulisematele küsimustele vastamiseks ja süvenemist vajavate murede lahendamiseks. 
Pangateenuste kasutamisel keerukamate küsimuste tekkimisel soovitab pank helistada telefonil või saata e-mail. Kui küsimused on üldisemat laadi ja infootsimine internetis kiiret vastust ei anna, siis võiks pöörduda LHV klienditoe asemel Facebooki sõnumirakendusse, kus virtuaalteenindaja Uku kiirelt vastuseid jagab.
„Kutsume Ukule küsimusi esitama kõiki LHV teenustest huvitatud ja digitaalseid suhtluskanaleid kasutavaid inimesi. Uku on mõnes mõttes eksperiment ja pole veel sisulise poole pealt kaugeltki valmis – kasutajate abi on vajalik, sest vestlusrobot õpib edasi ja saab pidevalt targemaks,“ rääkis LHV jaepanganduse juht Andres Kitter. „Mida rohkem virtuaalteenindajalt küsitakse ning vastustele ka tagasisidet antakse, seda täpsemalt ta edaspidi vastab.“
LHV on esimene pank Eestis, mis netivestluse vestlusroboti hooleks usaldab, samuti on see üks arenenumaid Eestis, mis püüab vastata ka keerulisematele ja n.ö lahtistele küsimustele. Chatbot on valmis arendatud koostöös ettevõttega AlphaBlues, mille kaasasutaja Indrek Vainu selgitas: "LHV vestlusroboti näol on tegu innovaatilise klienditeeninduse lahendusega, kus küsimusi saab küsida sarnaselt vestlusele inimesega. Lahendus kasutab erinevaid masinõppe algoritme ja tehnoloogiaid, et klientidele võimalikult häid vastuseid pakkuda. Meil on hea meel LHV-ga koostööd teha, kasutajatelt tagasisidet saada ning ajapikku Ukule ühe enam teadmisi õpetada, et ta veelgi nutikamaks muuta."
Ukuga saab suhelda Facebooki lehel https://www.facebook.com/LHVPank/ või otse Facebooki sõnumirakenduse kaudu https://www.messenger.com/t/339061796765.
Chatbot on masinõppel põhinev klienditoe lahendus. See tähendab, et robotit arendatakse kasutajate ja arendajate abiga. Kasutajatelt saadakse tagasiside, kas vastustest oli abi, ja see võimaldab muuta robotit täpsemaks. Taustal toimub ka kontroll käsitsi ning roboti vastuste sisu ja uusi vastuseid saab lisada vaid arendaja. Tegemist on teatud liiki otsingumootoriga, mis leiab õiged vastused KKK päringutele. Maailmas kasutatakse laialt juba väga erinevaid chatbote, Eestis on need seni vähem levinud.

Seotud lood

Uudised
  • 12.12.17, 23:45
LHV ühendab juba pea 1000 ettevõtte süsteeme
LHV Connect on API ehk rakendusliidestus, mis ühendab nüüd juba 1000 ettevõtte süsteemid, näiteks majandustarkvara, LHV pangateenustega.
Uudised
  • 24.05.17, 19:53
Smart-ID jõudis LHV mobiilipanka ja internetipanka
Nüüd saab LHV mobiili- ja internetipanka sisse logida Smart-ID abil. Uue turvalise ja tasuta isikutuvastuse viisi lisandumine muudab LHV mobiilipanga kasutamise mugavamaks.
Uudised
  • 03.04.17, 11:05
LHV ja EveryPay lõid turult kadunud otsekorraldusele alternatiivi
LHV pank ja kodumaine makselahenduste pakkuja EveryPay tõid turule innovaatilise maksete kogumise süsteemi, mis võimaldab ettevõtetel juhtida reaalajas rahavooge ning lihtsustab maksete korraldamist perioodiliste teenuste eest.
Uudised
  • 18.08.16, 16:13
LHV mobiilipangas saab hallata e-arveid
LHV mobiilipanka lisandusid e-arved ja maksekinnituse saatmine. See uuendus teeb mobiilipanga abil arveldamise veelgi praktilisemaks. Pangaga liitunud 100 000-s klient on esimene, kellele pank väljastab viipemaksevõimalusega pangakaardi.
  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele