Eesti Side- ja Teenindustöötajate Ametiühingute Liidu (ESTAL) juhatuse esimehe Kadri Kanguri sõnul on Telia Eesti AS ilmekas näide sotsiaaldialoogi ja töötajate heaolu hindavast tööandjast, kes muuhulgas maksab kollektiivlepingu järgi kõikidele oma täiskohaga töötajatele vähemalt kahekordset Eesti vabariigi miinimum töötasu. Kahjuks enamik teisi ettevõtteid Eesti tööturul sellist eeskuju ei näita.
Ametiühing on Telias ja tema eelkäijate juures tegutsenud juba aastakümneid ning vaatamata kõikidele ühinemistele ja omanikevahetustele ei ole sotsiaaldialoog õnneks kunagi katkenud. „Tööandja soovis töötajatele võimaldada paindlikku tööaega, mistõttu kaotati lisatasu õhtuse töö eest. Töötaja saab valida, kas tulla varem ja minna varem või tulla hiljem ja minna hiljem, kuidas parasjagu sobib. Lisaks tekkis töötajatel võimalus saada tasustatud vaba päev kui riigipüha langeb teisipäevale või neljapäevale, mis võimaldab nautida pikka nädalavahetust,“ loetleb Kangur töötajatele mõeldud soodustusi.
Samuti pöörab Telia ametiühingujuhi sõnul suurt tähelepanu hea töökeskkonna loomisele nii tööohutuse kui töötaja tervise seisukohalt. Töötajal võimaldatakse töötada temale sobival viisil – istudes, seistes või puhkenurkades töötades. Sellist töötajasõbralikkust näitavad üles vähesed ettevõtted Eestis.
„Peame ametiühinguna alati välja tooma ja tunnustama töötajasõbralikke ettevõtteid, sest nemad toetavad sellist töökultuuri, mille eest ka ametiühingud seisavad,“ lisab Kangur.
Telia Eesti on osa rahvusvahelisest Telia Company grupist, mille peakontor asub Rootsis. Telia Eestis töötab üle 1700 inimese.
Seotud lood
14. mail 2016 asus Telia Eesti tehnoloogiadirektorina tööle Kirke Saar. Kuidas see kõik algas ja milliseid soovitusi saab tekkinud kogemustest teistele jagada, rääkis ta ITuudistele antud intervjuus.
Suurettevõtte Telia kogemusest andmekaitsereformi läbiviimisel rääkis Telia Eesti riskijuhtimise osakonna juhataja Eva Jakunin 8. veebruaril KPMG ja ITuudiste koostöös korraldatud seminaril "Praktilised juhised uuest andmekaitsemäärusest tulenevate nõuete järgimiseks".
Telia on alustanud oma interneti püsivõrgu moderniseerimisega, mille käigus saavad tänased vaseühenduse kliendid kuni kümme korda kiirema koduinterneti teenuse ja ärikliendid võivad planeerima hakata 10Gbit/s kiiruse kasutusvõimalusi.
Eesti rahvusvahelise posti- ja logistikaettevõtte Omniva juhitud e-kviitungi projekt valiti üheks kümnest Euroopa Äriauhindade innovatsioonikategooria finalistiks ja „Ruban d’Honneur“ tiitli saajaks.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.