Veebruaris Mindshare’i poolt läbi viidud küsitlusest selgus, et mobiilse interneti tarbijad kasutavad oma nutiseadmes nii videokeskkonda YouTube, mobiilipanka, m-parkimist kui mitmeid teisi sisuteenuseid.
Veebruaris läbi viidud küsitluses osales kokku ca 400 inimest vanuses 18-60 eluaastat, kellest 83% tunnistas, et kasutab oma telefonis ja/või tahvelarvutis populaarset videokeskkonda YouTube. Küsitlusest selgus ka, et mobiilipanka kasutab 45%, mobiilset parkimist ligi kolmandik (32%) ning Mobiil-ID’d viiendik (20%) vastanuist. Huvitav on ka fakt, et ligi 90% Tallinna parkimismaksust tasutakse m-parkimise teenuse kaudu.
„Ühe kindla trendina on mobiilse interneti kasutajate seas kasvanud nõudlus just kasutajate endi poolt loodud sisu nagu YouTube ja Facebook järele,“ märkis Eesti Telekomi tehnoloogiadirektor Tiit Tammiste .
Samas on Eesti turule lisandunud ka uusi ja põnevaid sisuteenuseid, mis on kasutajate poolt hästi vastu võetud ja mille aktiivne arendamine jätkub ka sel aastal. Nii selgus küsitlusest, et näiteks muusikateenust Spotify kasutab oma nutiseadmes 19% ning EMT ja Elioni minuTV teenust 18% vastanuist.
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.