Twitteri asutaja Biz Stone paneb oma blogis ette, et Facebooki kasutajad võiks hakata maksma reklaamivaba saidi eest.
"Inimesed kiidavad reklaamid heaks, kuna see võimaldab teenust tasuta tarbida," kirjutas Stone. Kuid paneb samas Facebookile ette radikaalse arengusammu: nad võiksid arendada välja Facebook Premium teenuse, kus kümne dollari eest kuus saaks reklaamidest vaba Facebooki. "Kui kasvõi 10% klientidest võtavad Premium teenuse kasutusele, tooks see Facebookile ühes kuus miljard dollarit," lisas Stone.
Facebook pole Stone'i ettepanekut veel kommenteerinud.
Autor: Äripäev, Indrek Kald
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.