• 02.04.13, 20:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Regio juht: TOPi võit tugevdab meie brändi

Meie firma väärtus on see, et me tahame olla parim töötaja- ja peresõbralik firma ja kui seda tunnustatakse ning võimendatakse läbi TOPi, siis see tugevdab meie brändi, ütles ASi Regio tegevjuht Ülo Säre.
„Edetabeli võit on alati tunnustus ja samas see võimendab seda, et me tahamegi olla sellised, kelle jaoks on töötaja ja pere on oluline,“ lausus Säre. „TOP brändib seda, et me oleme pere- ja töötajasõbralikud. Näiteks lastetuba on meil juba kümme aastat tegutsenud ehk enne, kui TOPi üldse koostama hakati.“
Geoinfosüsteemide ja kaartidega tegelev Regio võitis eelmisel aastal pere- ja töötajasõbralike firmade TOPi.
Äripäev küsis eelmisel aastal mõne TOPi võitnud ettevõtete juhtidelt, kuidas on edetabeli võit ärile kaasa aidanud. Küsimuse ajendiks on uudis, et gaselli TOPi võitnud OÜ Kominox tunnistas, et võidust oli abi Eesti pangast laenu saamisel.
 

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 14:29
Kuula arutelu riigi IT-majadest. “Ohus on kogu sektori ekspordivõime”
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele