Elisa juhatuse liige Andrus Hiiepuu näeb suurimat kasvuvõimalust mobiilses internetis, mida kasutavad peagi pooled eestlased.
"Enne kui me tänavu oma mobiilse internetilahendusega Elisa MINT turule tulime, oli mobiilne internet oma mega- ja gigabaitidega frustreerivalt keeruline ning hinnad klientide jaoks liiga kõrged, ligi 200-300 krooni kuus. Meie muutsime mahud piiramatuks ja alustasime n-ö hinnasõda – hakkasime pakkuma mobiilset internetti 99 krooni eest kuus," rääkis Hiiepuu intervjuus Best Marketingile. Täna müüme mobiilse interneti liitumisi juba rohkem kui kõneliitumisi, lisas ta.
Puhas internetikasutus on Elisa juhatuse liikme sõnul muutumas mobiilseks. "Traatinterneti kiirused lähevad suuremaks ja selle päästerõngaks saab lähitulevikus televisioon, mis läbi internetikaabli koju tulema hakkab. Kuigi ilmselt on kunagi ka televisiooni võimalik vaadata mobiilselt. Ennustan, et varsti on pooltel eestlastel mobiilse interneti andmesideliides olemas," märkis ta.
"Kui täna müüakse nutitelefone hinnaga 5000–10 000 krooni, siis juba aasta pärast näeme neid hinnaga 2000 krooni ja allapoole. Juba praegu moodustavad nutitelefonid meil uusmüügist 15%," kirjeldas Hiiepuu nutitelefonide turgu ees ootavaid muutusi.
Loe täispikka intervjuud Best Marketingist.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.