• 23.05.09, 11:34
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Starman sattus uurimise alla

Tarbijakaitseamet uurib, kas Starmani reklaamid, milles lubatakse, et kõik teenused on suve lõpuni tasuta, petavad tarbijaid või mitte, kirjutab Põhjarannik.
"Suve lõpuni kõik tasuta," lubavad suured Starmani plakatid. Telereklaamiklippides kordab Starman veelkord, et neil on kõik teenused suve lõpuni tasuta.
Ent kui klienditeenindajatelt uurida, miks Starman jätkab sellise reklaamilubaduse korral oma klientidele arvete esitamist, tuleb vastuseks, et see lubadus ei puuduta vanu teenuse kasutajaid ja on mõeldud vaid uutele liitujatele osa teenuste puhul. Samal ajal pole reklaamides märgitud klauslit, et kampaania on mõeldud vaid tulevastele klientidele.
Tarbijakaitseameti peaspetsialist Kadri Kauksi märkis, et uute klientide värbamiseks loodud kampaaniad ei tohi olla eksitavad olemasolevate klientide suhtes.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.10.24, 15:13
Lahendus ettevõtte juhile võlgade haldamiseks – Infopanga võlaregister
Juhid puutuvad sageli kokku keeruliste võlgnike ja hilinenud maksetega, mis võivad mõjutada rahavoogu ja tekitada stressi. Võlgnikega tegelemine on aeganõudev ja koormav, eriti kui kaasnevad meeldetuletused, vaidlustused ja võlgnike passiivsus. Infopanga võlaregister aitab aga juhtidel hallata võlgnevusi kiiremini ja lihtsamalt, säästes nii aega kui ka närve.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele