Maailma suurima äritarkvara tootja Oracle'i
teatel võtab äritegevust laiendav Eesti Energia kasutusele Oracle'i
kommunaalettevõtete klienditeenindus- ja arveldussüsteemi.
Eesti Energia pidi senised süsteemid välja vahetama, sest need ei vastanud enam ettevõtte ootustele ega suutnud energiaturul konkurentsieelist luua. Uus avaliku konkursiga valitud tarkvara võimaldab korraga hallata enam kui 500 000 eraisikust ja ettevõttest klienti nii Eestis kui teistes Balti riikides. Arvelduskulud seejuures vähenevad.
„Olime juba mõnda aega plaaninud senised süsteemid välja vahetada, et suudaksime Eestis ja kogu Baltimaade energiaturul konkurentsivõimelised olla. Pärast mitmete lahenduste põhjalikku kaalumist jõudsime järelduseni, et Oracle’i kommunaalettevõtete klienditeenindus- ja arveldussüsteem vastab meie vajadustele kõige paremini," kommenteeris Eesti Energia juhatuse liige Margus Rink.
"Vajasime arveldussüsteemi, mida saaks muutuva turuolukorraga kohandada ning hoiaks meieklienditeenindust heal tasemel. Oracle pakub ka nõustamisteenuseid, tunneb hästi turgu ja mõistab Eesti Energia vajadusi,” lisas Rink.
„See on seni suurim Oracle’i projekt Eestis,” rääkis Oracle’i kommunaalettevõtete haru Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika osakonna asepresident ja peadirektor Bastian Fischer.
Oracle'i andmebaasi kasutavad Eestis paljud ettevõtted, kuid antud juhul on tegu uue Oracle'i rakenduse kasutuselevõtuga. Äripäevale teadaolevalt kasutavad Eestis arveldusteks Oracle'i rakendusi ka EMT ja Swedbank.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.