• 15.06.07, 19:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Google ja eBay läksid raksu

eBay koristas kogu oma reklaami Google`ist, kui sai teada otsinguhiiglase plaanist promoda kasutajate konverentsil oma maksesüsteemi Checkout, eBay PayPal`i rivaali, kirjutas täna The Times.
Online-oksjonisait eBay, kes on Google`i senine suurim reklaamiklient, katkestas reklaamiandmise kohe, kui Google oli kutsunud eBay aastakoosolekust osa võtvaid suurimaid müüjaid oma konkureerivale peole. Ettevõtmisel plaaniti kiita oma online-maksesüsteemi Checkout väärtusi. eBay reaktsiooni järel jäeti eilseks plaanitud üritus ära.
Kuu aega tagasi võitis Google Microsofti nina ees pakkumise reklaamifirma DoubleClick ostuks, varem on omandanud YouTube. Ajalehe sõnul võib sellise "mäekuninga" kujunemine küll teistel harja punaseks ajada.
eBay, kelle PayPal teenus vahendab umbes 80% meerika internetimaksetest, on Google`is reklaamimiseks kulutanud arvatavalt 100 mln dollarit aastas. Märtsis ilmus seal 188 miljonit eBay reklaami. Seda on com-Score Networksi andmeil üle kahe korra enam otsimootori kliendist number kaks, poeketist Target.
Analüütikute hinnanguil toovad Google`is ilmuvad reklaamid 10 kuni 20% eBay klientidest. PayPal müüs mullu 1,4 mld dollari eest ehk ligi veerandi grupi kogukäibest. Seega on Ebay`l põhjust muretseda, et konkurendid nagu Checkout seda raha ära ei viiks.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 11.12.24, 14:29
Kuula arutelu riigi IT-majadest. “Ohus on kogu sektori ekspordivõime”
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele