Google kavatseb hakata konkureerima
traditsiooniliste reklaamikanalitega, pakkudes koostöös Clear Channeliga müüa
raadioreklaami eetriaega.
Uue lepinguga annab Google viis protsenti reklaami mahust Clear Channelile, mis on USA suurim raadiojaamade võrgustik, kirjutas Rootsi majandusportaal di.se.
"See annab meile ligipääsu kõige kuumemale müügiorganisatsioonile maailmas," ütles Clear Channeli juht John Hogan New York Timesile.
Koostöö raames saavad Google'i kliendid aega Clear Channeli raadiojaamades. Google saab sellega ligipääsu Clear Channeli eetri magusaimatele aegadele.
Leping Clear Channeliga viitab sellele, et Google kavatseb haarata kogu traditsioonilise reklaamimeedia. Varem on Google näiteks sõlminud lepinguid ajalehtedega, kuhu vaba ruumi korral Google'i klientide reklaami pannakse.
Autor: ituudised.ee - Äripäeva IKT uudiste teemaveeb
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.