• 04.06.24, 10:20

Coopi pilootprojekt: algoritm valib igale kliendile sobilikud soodustooted

Coop käivitas esimesena Eestis personaalsete soodustuste programmi, kus ostja saab ise valida, mis kaupadele soovib erihinda.
Kui inimesed hakkavad uut lahendust aktiivselt kasutama ning tehnoloogiline pool toimib tõrgeteta, muudame personaalsed soodustused kliendiprogrammi osaks, kinnitas Coop Eesti turundusdirektor Ranno Pajuri.
  • Kui inimesed hakkavad uut lahendust aktiivselt kasutama ning tehnoloogiline pool toimib tõrgeteta, muudame personaalsed soodustused kliendiprogrammi osaks, kinnitas Coop Eesti turundusdirektor Ranno Pajuri.
  • Foto: Coop Eesti
Sobilikud soodustooted valib esialgu välja algoritm, mis arvestab konkreetse tarbija ostueelistusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 15.04.25, 14:28
IT-mammutprojektid ei kuku läbi, vaid keegi rikub need ära
IT-projektide juurutus ei ole sprint, vaid maraton. Kui ettevõte alustab uue ERP- või muu IT-lahenduse juurutamist, loodetakse sageli, et kõik õnnestub kohe esimesel katsel. Statistika aga näitab, et ligi 60% projektidest ei takerdu mitte tehnoloogia, vaid inimeste tõttu. Mis põhjustab tõrkeid ja kuidas neid ennetada?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele