• 04.06.24, 10:20

Coopi pilootprojekt: algoritm valib igale kliendile sobilikud soodustooted

Coop käivitas esimesena Eestis personaalsete soodustuste programmi, kus ostja saab ise valida, mis kaupadele soovib erihinda.
Kui inimesed hakkavad uut lahendust aktiivselt kasutama ning tehnoloogiline pool toimib tõrgeteta, muudame personaalsed soodustused kliendiprogrammi osaks, kinnitas Coop Eesti turundusdirektor Ranno Pajuri.
  • Kui inimesed hakkavad uut lahendust aktiivselt kasutama ning tehnoloogiline pool toimib tõrgeteta, muudame personaalsed soodustused kliendiprogrammi osaks, kinnitas Coop Eesti turundusdirektor Ranno Pajuri. Foto: Coop Eesti
Sobilikud soodustooted valib esialgu välja algoritm, mis arvestab konkreetse tarbija ostueelistusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele