• 28.05.24, 10:27

Suur osa Eestis digireklaamile kulutatud rahast voolab riigist välja, vaja uusi lahendusi

Eesti turul on ruumi uudsetele reklaamilahendustele, sest suur osa siin digireklaami suunatud kulutustest liigub riigist välja, rahvusvahelistele tehnoloogiahiidudele.
IAB Balticsi juhatuse liikme Kaarel Oja sõnul suureneb digitaalse reklaami mõju üha enam.
  • IAB Balticsi juhatuse liikme Kaarel Oja sõnul suureneb digitaalse reklaami mõju üha enam. Foto: Marek Metslaid
See tendents on pannud kohalikud reklaamimüüjad oma opereerimismudeleid ümber vaatama.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele