• 21.06.22, 19:50

Oluline turujõud: vaid 2-5% Eesti e-poode ei kasuta partnerina neid kahte ettevõtet

Tõenäoliselt vaid paar protsenti Eestis aktiivselt tegutsevatest e-poodidest ei kasuta partnerina emba-kumba kahest siinsel turul tuntud ettevõttest.
Eesti e-kaubanduse liidu tegevjuht Tõnu Väät.
  • Eesti e-kaubanduse liidu tegevjuht Tõnu Väät. Foto: Vallo Kruuser
Teisisõnu on 95-98% Eesti e-poodidest kõnealuse kahe ettevõtte kliendibaasis. Mis siis on need olulise turujõuga firmad?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 13:34
Tehnoloogia, protsessid. Kui tugev on sinu ettevõte kui “maja”?
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele