• 08.01.21, 12:57

Swedbank: meie juturobot lahendab ära juba üle 75% klientide päringuist

Eelmise aasta maikuust Swedbanki interneti- ja mobiilipangas inimesi nõustav juturobot lahendab panga kinnitusel ära juba üle 75 protsendi klientide päringuist.
Vestlus Swedbanki virtuaalse assistendiga panga kodulehel.
  • Vestlus Swedbanki virtuaalse assistendiga panga kodulehel. Foto: Swedbank
"Järgmine tase oleks juba see, kus virtuaalne assistent tuvastab, mida on vaja teha, küsib kliendilt nõusoleku toimingu tegemiseks ja siis teeb selle kliendi eest ise ära," kinnitas panga klienditeenuste juht Ede Raagmets.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 13.11.24, 07:00
Arvutipargi renditeenusega investeerib ettevõtja oma põhiärisse
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele