Sel nädalal Eestis alanud kampaaniaga kutsub Telia kliente vahetama paberarved e-arvete vastu, sest senine paberile trükitud arvetest loobumise tempo on liiga aeglane.
- Telia soovib väljastada 2022. aastal 95% arvetest elektrooniliselt. Foto: Andres Haabu
Ettevõtte eesmärk on väljastada Eestis 2022. aastal 95% arvetest elektrooniliselt. Kuigi Telia saadetavate paberarvete hulk väheneb pidevalt ning näiteks viimase aastaga on see kahanenud umbes 10 000 arve võrra, jõuavad paberarved endiselt paljude klientideni.
Alates mullu augustist on Telia saatnud klientidele enam kui miljon arvet paberkandjal. Kui arvestada, et iga paberarve võrdub ühe väikese puuistikuga, on see terve suur istutamata jäänud mets.
Telia Eesti e-kanalite ärijuht Leelo Kallikorm ütles, et 30. oktoobrini kestva kampaania eesmärk on kutsuda kliente vahetama paberarveid e-arvete vastu. Tema sõnul on paberarvest tunduvalt loodussõbralikum alternatiiv e-arve, mille saab tellida iseteenindusse, e-posti aadressile või internetipanka.
Ümbervormistamise peamine eesmärk on toetada Telia 2030. aastaks seatud sihte, milleks on muuta oma tegevus läbi vastutustundliku digitaliseerimise CO2 emissiooni- ja jäätmevabaks.
Iga kliendi paberarve ümbervormistamise tänutäheks istutab Telia koostöös Riigimetsa Majandamise Keskusega (RMK) järgmise aasta kevadel Eesti metsa ühe puu.
"Loodame, et positiivne emotsioon jõuab ka klientideni ning saame koos istutada üle 5000 puu. Kümme protsenti kogu maailmas toodetud paberipuidust läheb paberarvete tootmiseks, mis on väga suur kogus," lausus Kallikorm.
Paberarveid saavad e-arvete vastu vahetada kõik Telia erakliendid ja ärikliendid.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.