Mobiilimakselahenduste pakkuja Fortumo teatas täna, et Amazon laiendas nende turundusplatvormi kasutamist Indias. Nüüdsest on Fortumo platvorm kasutusel Amazon Prime´i turundamisel koostöös 18 miljoni kliendiga TV-teenuse pakkujaga Tata Sky.
- Amazon laiendas Fortumo turundusplatvormi kasutamist Indias. Foto: Fortumo
Tata Sky kliendid saavad Fortumo kaudu aktiveerida kolmekuulise Amazon Prime´i proovitellimuse. See sisaldab tasuta kullervedu e-kaubanduse ostudele ning digitaalseid e-lugeri, muusika- ja videoteenuseid.
Fortumo haldab Amazoni ja Tata Sky jaoks kasutajate tuvastamist, prooviperioodi pakkumist klientidele ning hilisemat maksete kogumist tasuliste teenuste eest pärast prooviperioodi lõppu.
Lisaks Tata Skyle kasutab Amazon Indias Fortumo platvormi ka mobiilioperaatori BSNL klientidele teenuste pakkumiseks. Amazon teatas hiljuti, et on kahekordistanud oma klientide arvu riigis viimase 18 kuu jooksul.
"Digitaalsele sisule ligipääsu võimaldamine aitab telekommunikatsiooniettevõtetel eristuda konkurentidest, pakkuda kasutajatele suuremat lisaväärtust ja suurendada nende lojaalsust. Fortumo turundusplatvorm muudab ettevõtetele selliste pakkumiste käivitamise kiiremaks ja lihtsamaks. Meil on hea meel aidata kaasa Tata Sky ja Amazoni ühisele kasvule Indias," rääkis Fortumo müügijuht Andrea Boetti.
India on kiiresti kasvava mobiilituruga riik: eelmisel aastal suurenes mobiilse andmeside tarbimine riigis 303%. Samas on Indias suur hulk inimesi, kes ei saa digitaalse sisu eest maksta: nutitelefon on olemas 35% elanikkonnast, kuid krediitkaart vaid 3% inimestest. Mobiilimaksed lahendavad selle probleemi, võimaldades inimestel tasuda digitaalsete ostude eest oma mobiilioperaatori arve kaudu.
Fortumo arendab digitaalset platvormi rakendustepoodidelele ja digiteenuste pakkujatele kasutajabaasi kasvatamiseks, maksete kogumiseks ja kliendilojaalsuse tõstmiseks. Ettevõte ühendab teenusepakkujaid enam kui 350 mobiilioperaatoriga Aasias, Euroopas, Ladina-Ameerikas, Lähis-Idas ja Aafrikas.
Teenusepakkujad saavad Fortumo platvormi kaudu hallata oma kasutajate tarbimiskäitumist mobiilioperaatorite võrkudes, kasutades selleks digitaalse turunduse, mobiilimaksete ja sõnumisaatmise lahendusi.
Fortumo platvormi kasutavad tuhanded juhtivad digiteenuste pakkujad, sealhulgas Amazon, Google ja Spotify. 2007. aastast tegutseval ettevõttel on kontorid Tartus, Tallinnas, San Franciscos, Pekingis, Delhis, Singapuris, Hanois, Taipeis ja Jakartas.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.