Eile hommikul alanud tõrked mobiil-ID kasutamises said täna lõpu, probleemi põhjuseks oli ebaõnnestunud tarkvaravärskendus.
- SK ID Solutionsi lisateenuste ärijuht Liisa Lukin. Foto: SK ID Solutions
Täna hommikul taastas SK ID Solutions mobiil-ID (MID) teenuse Eestis ja Leedus täies mahus. Tõrked algasid eile hommikul kl 08:47.
"Ööl vastu neljapäeva teostati sõnumivahetusplatvormi planeeritud tarkvaravärskendust, mille eesmärk oli MID teenuse kvaliteedi parandamine. Hommikusele MID kasutamise koormuse kasvule uuendatud platvorm kahjuks vastu ei pidanud, mistõttu oli ka häiritud Mobiil-ID kasutamine," selgitas SK ID Solutionsi lisateenuste ärijuht Liisa Lukin.
"Selle likvideeris SK ID Solutions olulises mahus juba neljapäeval kl 14:30, täiendavaid e-teenuseid lisati vastavalt võimalusele," märkis ta.
Täna kuni kl 7:30ni töötasid mobiil-ID teenused korrektselt, kuid see polnud piisav, et kõiki Eesti ja Leedu kliente kvaliteetselt suure päevase koormusega teenindada. Samal ajal tegeles tarkvaratootja koos SK ID Solutionsiga probleemile optimaalse lahenduse leidmisega.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.