• 02.04.19, 15:38
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Elisa asus testima iseteenindust

Elisa avas Valgas esimese iseteeninduskioski, millega saab tellida teenuseid ja osta seadmeid. Firma teatel leevendab kiosk ooteaegasid eelkõige tipptunnil.
Elisa testib iseteenindust esmalt Valgas, seejärel Jõgeval.
  • Elisa testib iseteenindust esmalt Valgas, seejärel Jõgeval. Foto: Elisa
Valga Maxima kaubanduskeskuse asuvat iseteeninduskioski saavad kasutada kõik kliendid. Selles saab tutvuda pakettidega, tellida või muuta teenuseid ja osta seadmeid. Tegevuste juures abistab kliente esialgu virtuaalselt Elisa teenindaja, ent tulevikus automatiseeritakse firma teatel kõik tegevused.
"Iseteeninduskioski viisime esmalt Valgasse, kuna nägime, et siinsete klientide pöördumised on võimalik mitmes aspektis tulevikus automatiseerida ja lihtsustada. Toimima jääb ka traditsiooniline Elisa esindus, ent uue iseteeninduslahendusega soovime kiiremad pöördumised lahendada operatiivsemalt ning vähendada esinduste järjekordi," sõnas Elisa uute teenuste valdkonna juht Kertu Kriisk.
Elisa teatel leevendab kiosk tulevikus ooteaegasid eelkõige tipptunnil, kui esindusse pöördub korraga tavapärasest rohkem inimesi. Lisaks võimaldab kiosk klientidel kiirelt lihtsamatele küsimustele iseseisvalt vastused saada.
Iseteeninduskiosk on testfaasis Valgas neljapäevani, misjärel rändab see testimiseks Jõgevale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.12.24, 13:34
Tehnoloogia, protsessid. Kui tugev on sinu ettevõte kui “maja”?
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele