Tele2 kompenseerib oma klientidele, kes jäid reedel ja laupäeval tehnilise rikke tõttu välismaal levita, augustikuu paketitasu kuumaksud ning rändlusteenuse kasutuse 1.-5. augustini 300 000 euro eest.
- Tele2 klienditeenindusdirektor Sirli Seliov. Foto: Helena Evert, Tele2 Eesti personalidirektor
Tele2 klienditeenindusdirektor Sirli Seliovi sõnul saadab ettevõte kõigi meile teadaolevalt tehnilise tõrke ajal välismaal viibinud klientidele sõnumi. "Vabandan siiralt klientide ees ja otsustasime kompenseerida nii välismaal tehtud teenuste kulu perioodil 1.-5. august kui ka kogu augustikuu kuutasu," ütles ta.
Kes pole seni veel Tele2 poolt rikke järgselt sõnumit saanud, kuid viibis sel ajal välismaal, nendel palus Seliov klienditeenindusega ühendust võtta.
Reedel ja laupäeval, 3.-4. augustil esines ligi 20 000 Tele2 Eesti välismaal asuval kliendil probleeme rändlusteenuse kasutamisel ning häiritud oli nii kõnede tegemine, sõnumite saatmine kui ka andmeside kasutamine. Tõrkeid esines üle maailma ning tegu oli roamingupartneri tehnilise rikkega, mis tekkis pärast nende riist- ja tarkvara uuenduste tegemist. Probleem puudutas Tele2 Gruppi ja ka mitmeid teisi välisoperaatoreid.
Seotud lood
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.