Mitmes suures riigis on digiajastu ettevõtteist saanud suurimad telereklaami investeerijad, näitavad üleilmsed andmed.
- Firmad nagu Amazon, Netflix, Expedia ja Airbnb kujundavad oma mainet ja müüki suuresti läbi televisiooni. Foto: pixabay.com
Mitteametlik rühm telesaadete edastajate ja reklaamivahendajate majandusorganisatsioonidest Euroopas, Ameerikas ja Austraalias nimega The Global TV Group on kogunud andmeid, mis näitavad, et brändid nagu Amazon, Zalando, Netflix, Expedia ja Airbnb kujundavad oma kuvandit, mainet ja müüki suuresti läbi televisiooni.
Selline investeerimine näitab televisiooni ja online´i tugevat seost, kuna internetti ühendatud seadmetega vaatajad saavad telereklaamidele kohe reageerida, kirjutas
Best Marketing.
Näiteks USAs kulutasid mullu digiajastu ettevõtted – sealhulgas Amazon, Expedia, Wayfair ja eBay – telele üle 5,9 miljardi dollari, mida on võrreldes aasta varasemaga 10% enam.
Selline tendents peaks jätkuma ka tänavu, kuna aina enam e-kaubanduse brände üle kogu maailma usaldavad oma kuvandi tugevdamiseks, külastatavuse suurendamiseks ja tulu teenimiseks just telereklaami.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.