Suurettevõtete teeninduskvaliteeti käsitlevas uuringust hinnati teiste seas ka siinsete telekomifirmade teenindust.
- Tele2 esindus. Foto: Veiko Tõkman
Teeninduse meeldivuse keskmiste hinnangute (süsteemiga 5-3-1) järgi saavutas parima tulemuse Telia. Teisele kohale asetus Eesti Gaas ning kolmandal SEB. Swedbank langes eelmise aasta kolmandalt kohalt neljandale kohale. Kliendi probleemide lahendamise ladususes oli parim LHV ning seejärel Swedbank ja Telia.
Kahe näitaja kokkuvõttes said parimad tulemused Eesti Gaas, LHV, SEB, Swedbank, Telia.
Suurettevõtetele antud hinnangud mõlemas näitajas on viimastel aastatel olnud pigem kergelt langeva trendiga. Selles on vaieldamatult oma osa ka tarbijate üha kasvavatel ootustel teeninduse kvaliteedile ühiskonnas tervikuna.
Soovitusindeksi (Kui tõenäoliselt soovitad meie ettevõtet sõbrale või kolleegile?) kohaselt oli parim Telia, järgnesid Swedbank, SEB ja LHV.
Aasta alguses tehtud uuringu raames küsiti eestlastelt tagasisidet kohalike suurfirmade teeninduskvaliteedi kohta. Küsitluses vaadeldi 13 ettevõtet nii panganduse (Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Coop), telekommunikatsiooni (Telia, Tele2, Elisa, Levikom, Starman/Elisa), energeetika (Eesti Energia, Eesti Gaas) kui posti- ja logistikateenuste (Omniva) sektorist.
Uuringu valimiks oli 1003 täiskasvanut vanusevahemikus 15-74 aastat ning valim kujundati üleriigiliselt esinduslikuna piirkonna, soo, vanuse ja rahvuse lõikes.
RAIT Faktum & Ariko ajalugu ulatub 1993. aastasse ning nüüdseks kuulutakse Pan-Balti uuringfirma RAIT Group koosseisu. Eelmise aasta lõpus ühines Rait Groupiga ka GfK Baltikumi üksus.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.