DPD Eesti pakiveod e-poodide ja nende klientide vahel tõusid mullu kõikides kategooriates, seejuures kasvas Eestist välja saadetud pakkide maht 43%. Võrdluseks suurenes siseriiklike pakisaadetiste hulk ligi veerandi võrra.
- DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd Foto: Erakogu
„Kogu e-kaubanduse valdkond paisub juba mõnda aega meeletu kiirusega ning pakkide saatmise ja tellimise mahu tõus teeb meile ainult rõõmu. Eriti hea meel on meil aga selle üle, et möödunud aastal kasvas DPD kaudu riigist välja minevate saadetiste hulk,“ märkis DPD Eesti müügi- ja turundusjuht Janek Kivimurd.
„See näitab selgelt, et meie e-poed on teinud tugeva arenguhüppe ja neil on ambitsioon ning siht leida kliente just välismaalt,“ lisas ta pressiteates.
Kivimurru kinnitusel müüakse Eestist välja kõiki kaubagruppe toidulisanditest rehvideni. Võib täheldada, et Eestist tehakse varasemate aastatega võrreldes märkimisväärselt enam pakisaadetisi Amazoni müügikeskkonna kaudu, sõnas ta.
Järgmisel kahel aastal investeerib DPD Baltimaades pakiautomaatidesse viis miljonit eurot. Sel aastal paigaldatakse Eestis juurde 50 automaati.
DPD teenindab Eestis nii era- kui ärikliente ligi 200 kulleri ja enam kui 180 sõiduki abil. Eestis omab DPD ligi 120 pakkide vastuvõtmise ja kättesaamise kohta, millest 24 on automaadid, kaheksa pakirobotid ning ülejäänud pakipoed.
Seotud lood
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.