Eesti Kvaliteediühing valis konkursil „Kvaliteediinnovatsiooni auhind 2017“ keskmise suurusega ettevõtete kategoorias Hansabi projekti „Humanoidrobot Pepper’i kasutuselevõtt Telia Eesti uues peakontoris“ parimaks lahenduseks. Tunnustusega projekt suunati ka rahvusvahelisele konkursile „The Quality Innovation of the Year 2017 Competition“, kus humanoidrobot pälvis samuti innovatsiooniauhinna.
“Hansab on olnud juba pikka aega suunanäitaja rollis, olles võitnud mitmeid kvaliteediauhindu ning paistnud silma varemgi innovaatiliste lahendustega,” kiitis Eesti Kvaliteediühingu juhatuse esimees Tiia Tammaru ettevõtet.
Hansab Groupi innovatsioonijuhi Priit Ivanovi sõnul on Pepperi puhul tegu esimese robotiga, kes suudab tuvastada inimese emotsioone ja kõnemaneere ning vastavalt nendele valida ka sobiva suhtlusstiili. “Robot võtab Telia peakontori kliendialal külalisi vastu, teavitab töötaid külalistest ning teeb registreerimistoiminguid. Lisaks näitab ta ka enda kohta slideshow'd ning tutvustab ennast. Pepper on klientide südamed võitnud ka oma hea huumorimeele ja oskusega käskluse peale poseerida,“ tutvustas Ivanov humanoidrobotit lähemalt.
Sel aastal esitati „The Quality Innovation of the Year 2017 Competition“ konkursile üle 400 innovatsiooni 13st riigist. Võitjad avalikustati „Quality Innovation Award Ceremony 2017“ raames 8. veebruaril Bilbaos, Baskimaal. Hansabi humanoidrobot Pepper’i lahendust hinnati rahvusvahelisel tasemel kõrgelt ning tunnustati konkursil „Quality Innovation Prize“ auhinnaga.
Humanoidrobot Pepper võeti Telia uues peakontoris kasutusele 2017. aasta aprillis. Lisaks on Telia saanud Hansabi abiga kasutada Pepper’it ka mitmetel suurematel üritustel, näiteks Vastutustundliku Ettevõtluse 2017 Galal.
Kvaliteediinnovatsiooni auhinna konkursi eesmärk on tunnustada, tutvustada ning suurendada Eestis loodavate innovaatiliste lahenduste arvu, tõsta nende taset ja hoida Eesti kuvandit innovatsiooni väärtustava riigina. Rahvusvahelisele konkursile esitatakse riikide parimad innovatsioonid kategooriate kaupa.
AS Hansab on 2002. aastast Eesti Kvaliteediühingu liige, võitnud Juhtimiskvaliteedi auhinna ning pälvinud tunnustuse Kvaliteedi Tegu 2014. Samuti on Hansab mitmeid kordi nomineeritud „Kvaliteedi Tegu“ konkursil ning olnud ka 2014. aastal kvaliteediinnovatsiooni auhinna finalist.
Seotud lood
Hansab tõi Telia uude peakontorisse innovaatilise registreerimissüsteemi, mille kasutamisel assisteerib külalisi humanoidrobot Pepper.
Kinnisvaraarendaja Fausto Capital asub Teliale Tartusse Turu tänava äärde ehitama uut kolmekorruselist ärihoonet, mille kahele ülemisele korrusele kolib Telia Tartu esindus.
Telia Eesti AS ja pilveteenuseid pakkuv Termnet Eesti OÜ allkirjastasid lepingu, millega Telia omandas ettevõtte pilveteenuste äri.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.