• 29.08.17, 10:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suvel valmis esimene digitaalne auto hooldusraamatu prototüüp

Renault Grupp koos Microsofti ja VISEOga ehitasid sel suvel valmis digitaalse auto hooldusraamatu prototüübi. Selle loomisel kasutati blockchain tehnoloogiat, mis tagab, et informatsioon autopassis on talletatud kindlalt ja turvaliselt.
Suvel valmis esimene digitaalne auto hooldusraamatu prototüüp
  • Foto: pixabay.com
Seni on autoomanike ja nende autode kohta käivat informatsiooni salvestatud erinevatesse süsteemidesse küll autotootjate, kindlustajate, remonditöökodade ja teiste poolt. Digitaalse auto hooldusraamatu prototüüp näitab aga, et kogu vajalikku informatsiooni on võimalik talletada ühte kohta, kust see on ka autoomanikule lihtsasti kättesaadav. 
Kui digitaalne auto hooldusraamat kasutusele võetakse, tähendab, et ka auto müümisel teeb müüja kogu autoga seonduva informatsiooni ostjale nähtavaks. Nii on tulevikus järelturult autode soetamisel võimalik saavutada ostjate-müüjate vahel suuremat usaldust.
Digitaalse auto hooldusraamatu prototüüp on loodud avatud lähtekoodiga, kasutades blockchain tehnoloogiat, mis võimaldab salvestada autoga seotud informatsiooni tõhusasse võltsimiskindlasse digitaalsesse hooldusraamatusse.

Seotud lood

Uudised
  • 13.10.17, 10:30
Euroopa idufirma saab miljon dollarit tehisintellekti arendamiseks
Microsoft Ventures koos koostöös Madrona Venture Groupiga, Notion Capital ja Vertex Ventures Iisraeliga kuulutas teisipäeval, 10. oktoobril 2017, välja ülemaailmse start-up konkursi Innovate.AI, mille eesmärk on avastada uusi idufirmasid, mis töötavad tehisintellekti arendamise nimel. Konkursi võitjale annab Microsofti Ventures koos partneritega 3,5 miljoni euro väärtuses riskikapitali ja 2 miljonit eurot Azure'i krediiti.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.01.25, 09:00
Alustava ettevõtja A ja O: mida tasub teada domeenidest aastal 2025?
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele