Teismeliste hulgas peaks Facebooki populaarsus tänavu langema hakkama, selgub analüüsifirma Emarketeri uuest raportist. See on esimene kord, mil analüüsifirma on prognoosinud Facebooki kasutajate langust, kirjutab Bloomberg.
EMarketer prognoosib, et 12-17aastaste seas on sellel aastal Facebooki kasutajaid 14,5 miljonit. 2016. aastaga võrreldes oleks see 3,4protsendiline langus. Teismelised kasutavad
Facebooki asemel rohkem
Snapchati ja
Instagrami(Instagram on Facebooki omanduses), kirjutatakse uuringufirma teates.
Facebook on kasvu jätkanud kogu maailma lõikes ning sellel aastal kasutab sotsiaalmeedia platvormi igakuiselt üle 2 miljardi inimese. Noorte inimeste jaoks Facebook enam nii atraktiivne aga ei ole, ütles Emarketeri analüütik Oscar Orozco.
Facebooki jaoks on noorte kaasamine tähtis, sest täiskasvanuikka saades on just nemad reklaamide sihtrühm. Kui Facebooki kasutamise harjumust ei teki, siis hakkab langema ka Facebooki reklaamiraha.
„Teismelised ja kahekümnendates noored ei ole Facebookist nii haaratud. Nad logivad sinna harvemini ja kulutavad seal vähem aega,“ ütles Orozco. „Samal ajal on tekkinud ka Facebooki vältivad kahekümnendates noored, kes on Facebooki vahetanud Instagrami vastu.“
Autor: Mait Kraun, Äripäeva ajakirjanik
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.