Walmarti asepresident Mark Ibbotson tunnistas, et pakiroboti pilootprojekt Cleveroniga on olnud edukas ning neil on plaanis laiendada seda võrgustikku ka teistesse piirkondadesse.
- WalMarti Pick Up pakirobot Foto: WalMart
Ameerika jaekett WalMart on paaris kaupluses juba kaheksa kuud testinud Cleveroni pakroboteid. Cleveroni kaasasutaja ja tegevjuht Arno Küti sõnul on nende koostöö WalMartiga olnud professionaalne ja produktiivne. „Mul on hea meel, et PackRobot või nagu Ibbotson seda ise kutsub Pick Up Tower, on tema isiklik lemmik. See on tõeline tunnustus meie ettevõttele,“ ütles Kütt.
WalMart pakub klientidele oma PickUp lahendustega säästa aega ja raha. WalMart teenindab rohkem kui 140 miljonit klienti iga nädal. 90% ameeriklastest elavad 10 miili kaugusel WalMarti kauplusest.
Autor: Maarit Eerme, kaubandus.ee toimetaja
Seotud lood
Pakiveofirma DPD ja pakiautomaatide tootja Cleveron sõlmisid koostöölepingu, mille tulemusena liidab DPD enda Pickup pakivõrgustikku Cleveroni Collect.Net-i robotlahendustega pakiautomaadid.
Äripäev küsis selle aasta IKT valdkonna TOPi ettevõtetelt arvamusi tööjõukriisi lahendamise kohta. 30 ettevõtte esindaja poolt esitatud vastustes esines enim kordi võõrtööjõu sissetoomine erinevate rõhuasetustega ja hariduse teema, kuid oli mõtteid oli veel teisigi.
Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) ettevõtte arenguprogrammiga liitus esimesel aastal enam kui 100 ettevõtet, kes plaanivad viie aastaga luua täiendavalt 115 miljonit eurot lisandväärtust Eesti majandusele ning kasvatada müügitulu kokku 400 miljoni euro võrra. Enamik täna osalevatest ettevõtetest tegeleb tarkvaraarenduse, ehitusmaterjalide või mööbli tootmisega. Uute turgudena nähakse kõige rohkem Saksamaad, Rootsit ja Prantsusmaad.
Maailma mainemaikal innovatsioonikonkursil Edison Awards pronksmedali pälvinud Cleveroni pakirobotite peadisaineri Lauri Hirvesaare jaoks tähendab kõrge tunnustus kuulumist maailma teravaimasse tippu.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.