Peamiselt välisturul tegutsev Eesti kasvuettevõte Toggl OÜ lõi meeskonna tegevuste planeerija Teamweek jaoks uue ettevõtte Teamweek OÜ, mille eesmärk toote rahvusvahelisele müügiedule ja ettevõtte kasvule hoogu juurde anda. Toggl loodab uue ettevõtte 2017. aastal käibeks 600 000 eurot ning kasumit. Teamweek OÜ tegevjuhiks sai Toggli senine turundusjuht Annika Helendi.
“Teamweek'il on tänaseks üle maailma 17 000 aktiivset kasutajat,” rääkis Toggl OÜ juhatuse liige Alari Aho. “Toode sündis 4 aastat tagasi ning on kiiresti kasvanud. Nüüd lõime Teamweek'ist spin-off ettevõtte ning investeerisime lisaks 100 000 eurot. Oleme saavutanud päris olulist rahvusvahelist edu, mis saigi Teamweek OÜ loomise ajendiks.”
Teamweek'i kliendid on Aho sõnul muuhulgas Uber, Spotify, Stripe, Buzzfeed, National Geographic, Verizon, Vice, ÜRO. Põhiturud on Suurbritannia, USA, Prantsusmaa, Holland. "Teamweek on juba täna rahvusvaheline ettevõte, mille teenust kasutavad paljud edukad ettevõtted üle maailma. IT-maailmas on edu võti alati unikaalne ja nutikas toode, mille loomisega oleme hakkama saanud,” rääkis Aho.
“Teamweek võimaldab meeskonnal pidada ühist kalendrit, et oma aega visuaalselt ja haaravalt planeerida – näha, kes on konkreetsel ajahetkel hõivatud ja kes vaba. Projektijuhid hindavad selle ülevaatlikkust ja planeerimise kasutusmugavust. Tavakasutaja ja tiimiliikme jaoks on olulised aga Teamweek’is nähtav selge tööplaan ja eesolevate projektide tähtajad,” selgitas Teamweek'i tegevjuht Annika Helendi ja lisas, et Teamweek näitab, kes meeskonnaliikmetest on liiga hõivatud, kes alakoormatud. Tulemuseks on ettevõtte efektiivsuse paranemine.
„Olen neli aastat olen töötanud Toggl turundusjuhina ning osalenud Teamweek'i loomisel ja arendusel,“ rääkis Helendi. „Tunnen toodet detailini ning usun sellesse väga. Teamweek'i meeskonnas on hetkel 9 inimest, kuid uue ettevõtte loomine ja lisainvesteering võimaldavad kiiresti kasvada. Töötame Teamweek'i tarkvara täiustamise nimel, mis võimaldab muuta 10-20-liikmelise meeskonna lähitegevuste planeerimise oluliselt kergemaks ja tõhusamaks – pole vaja töötada rohkem, vaid efektiivsemalt."
Toggl OÜ on 2007. aastast tegutsenud Eesti kasvufirma, mis arendab tööaja mõõtmise tarkvara. Toggl suurimad turud on USA, UK, Kanada, Austraalia, Saksamaa, Jaapan jne. 99% firma käibest tuleb välismaalt ning 50% meeskonnast on pärit 16 eri riigist. Ettevõtte peakontor asub Tallinnas. Toggl grupi 2017. aasta käibeprognoos 9 miljonit eurot, 2016 aasta kasumiks oli 1.6 miljonit eurot. Grupis töötab 54 inimest.
Seotud lood
25. oktoobril ITuudiste ja Äripäeva poolt korraldatud IKT Aastakonverentsil anti üle Äripäeva aukirjad 2015. aasta majandustulemuste põhjal parimatele IKT valdkonna ettevõtetele.
Peaminister Taavi Rõivas külastab koos 23st ettevõttest koosneva äridelegatsiooniga 21.-25. märtsini Ameerika Ühendriikide idarannikut.
Rahvusvahelise äritarkvaraettevõte Toggl OÜ uueks tegevjuhiks sai Toggli kauaaegne tootejuht Krister Haav. Ettevõtte senine tegevjuht ja kaasomanik Alari Aho taandus tegevjuhi kohalt ning keskendub grupi idufirmade Teamweek ning Hundred5 arendamisele.
Tööaja mõõtmise rakendust pakkuv äritarkvaraettevõte Toggl OÜ, mille käibest moodustab USA turg 40%, asutas äri hoogsamaks laiendamiseks USAsse tütarfirma. Togglil täitus äsja 2 miljonit kasutajat, eesmärgiks on kasutajate arvu kiire kasvu jätkamine. Ettevõtte 2017. aasta käibeprognoos on 9 miljonit eurot.
Kujuta ette, et sinu ettevõte on nagu maja, mis peab vastu vihmale, tormile ja ajahambale. Selle tugevus sõltub vundamendist, kandvatest seintest ja katusest. Kui mõni neist pole paigas, võib maja muutuda ebastabiilseks.