Eesti e-tervise arendamise ning sotsiaalministeeriumi valitsemisala teiste info- ja kommunikatsioonitehnoloogia teenuste pakkumisega tegeleb 1. jaanuarist 2017 asutatud Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskus (TEHIK).
„Tervise- ja Heaolu Infosüsteemide Keskus ühendab seni killustunud süsteemi ja on riigile partneriks IKT kompetentsikeskusena tervise-, sotisaal- ja töövaldkonnas e-teenuste arendamisel,“ ütles peadirektor Katrin Reinhold.
„Keskuse peamisi ülesandeid on hoolitseda, et e-teenused iga inimest puudutavates valdkondades aitaksid parimal moel täita riigi kohuseid inimeste ja inimeste kohuseid riigi ees.“
Uues asutuses ühendatakse e-tervise sihtasutuse, sotsiaalministeeriumi ning selle haldusala asutuste info-ja kommunikatsioonitehnoloogia teenused, e-teenuste arendamine ning suurandmete analüüs ja töötlus. Keskus moodustatakse ministeeriumi IKT osakonna ja Eesti E-tervise SA rollide liitmisega, järk-järgult liituvad keskusega ka teiste haldusala asutuste IKT-üksused.
Asutuse veebileht on
www.tehik.ee ning e-postiaadress
[email protected]. TEHIK hakkab asuma senisel Eesti E-tervise Sihtasutuse aadressil Uus-Tatari 25/Veerenni 13, kuhu uued üksused kolivad järk-järgult esimese kvartali jooksul.
Seotud lood
E-teenuste arengu ja innovatsiooni asekantsler Ain Aaviksoo tegi 18. novembril ettekande USAs, Washingtonis toimunud kõrgetasemelisel sümpoosionil, kus rääkis personaalmeditsiini ja suurandmete võimalustest paremate tulemuste saavutamiseks tervishoius.
Sotsiaalministeeriumi valitsemisala info- ja kommunikatsioonitehnoloogia teenuste koondamiseks loodava Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskuse (TEHIK) juhiks valiti Katrin Reinhold, kes astub ametisse 2. jaanuarist 2017.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.