Alates 21.septembrist näevad kõik Swedbank Eesti kliendid internetipanka külastades uut värsket kujundust. Netipanga sisu ja funktsioonid erakliendi jaoks esialgu ei muutunud, ent pank sai uue ja tänapäevasema kuue.
Swedbanki klienditeenuste juhi Ulla Ilissoni sõnul on nutitelefonide ja tahvelarvutite osakaal kogu maailma internetiühendustest üle poole ja tulevikus suureneb see veelgi. „Muutsime netipanga disaini viimati 2009.aastal. See oli tänaseks aegunud ega vastanud enam tänapäeva nõuetele eelkõige nutiseadmete vaatevinklist. Vahepeal on toimunud väga kiire tehnoloogiline areng ning sellega on kohanenud ka kodulehed, mis peavad sobituma nutiseadmetega. Nüüd oleme meiegi selle muudatuse ära teinud ning uues kuues netipank on klientidele ka kättesaadav,“ märkis ta.
Swedbanki internetipanga uuendatud kujunduses ongi arvestatud puutetundlike seadmetega kasutajaid ja kõik klikitav on neile mõeldes suuremaks ja mugavamaks tehtud. „Arenduse eesmärgiks oli lisaks värskele välimusele netipanga tehnilise poole ühtlustamine. Tahame tagada läbivalt samasuguse kasutajakogemuse internetipangas. Kliendile peab vaatama vastu üks Swedbank, mitte pank, liising ja kindlustus, kõik natuke omamoodi,“ sõnas ta.
Muutub ka ärikliendi internetipank
Suurem muutus on teostatud Swedbanki äriklientele, kuna nende internetipangas muutus lisaks välimusele ka sisu.
Uuenes sisselogitud avalehekülg, kust saab kiire ülevaate ettevõtte arvelduskontode, personaalsete pakkumiste, panga poolt saadetud teavituste ja uudiste kohta.
Põhjalikuma ülevaate ettevõtte varadest ja kohustustest leiab edaspidi uuelt „Koondväljavõte“ lehelt.
Ilissoni sõnul internetipanga arendamine siin ei lõpe. „Järgmine samm on see, et netipank vastavalt kasutatavale seadmele end ümber kujundaks ehk responsiivne disain,“ lisas Ilisson.
Seotud lood
Swedbank paigaldas esimese puutevaba tehnoloogiaga makseterminali Wayne’s Coffee’sse, mis asub Norde Centrumis. Juba mõne kuu pärast hakkab Swedbank väljastama ka uut sorti pangakaarte, mis võimaldavad teha viipemakseid - see tähendab ostu eest maksmist ilma pangakaarti terminali sisestamata. Et viipemakseid teha saaks, peavad lisaks kaartidele uuenema ka makseterminalid.
Esmakordselt toimunud Prototroni Tallinna erivooru laekunud 110st ideest valiti välja 20 parimat, mille meeskonnad läbivad augustis nädalase oskusi ja teadmisi jagava kiirendi. Ekspertkogu otsustab rahaliste preemiate saajad ja need kuulutatakse välja 4.oktoobril.
Alates tänasest väljastab LHV Pank viipemaksevõimalusega pangakaarte, tegi viipemakse võimalikuks kaupmeeste makseterminalides ja lisas kontaktivaba võimaluse ka sularahaautomaatidele. Swedpank teatas, et kõigil tudengitel võimalik alates tänasest tellida endale uuendatud ISIC Tudengikaarti, millele lisandus puutevaba tehnoloogiaga viipemakse võimalus. Esimesena Eestis võttis viipemakse lahenduse kasutusele Pocopay pank.
Sille Pettai asub SmartCap’i valitsetava fondi Early Fund II fondijuhiks fondi investeerimistegevuse ümberkorraldamiseks. Pettai ülesandeks on fondi uue investeerimisstrateegia elluviimine koostöös KredExi ja Euroopa Investeerimispangaga. SmartCapi senine otseinvesteerimistegevus jätkub tänasel kujul kuni reorganiseerimise lõpuleviimiseni.
Arvutipargi renditeenus on mugav, säästlik ja (tuleviku)kindel. Green IT tegevjuht Asko Pukk usub, et ettevõtete äriline fookus peab alati olema enda põhitegevusel, sektoril, mida teatakse peensusteni, et olla konkurentidest paremad – just selleks vajaliku aja ja raha renditeenus vabastab.