Rahvusvaheliste valuutaülekannetega tegelev TransferWise võimaldab nüüdsest teha ülekandeid Lõuna-Koreasse, kuhu seni sai raha saata ainult pankade ja traditsiooniliste valuutavahetusteenuste osutajate vahendusel.
TransferWise on teenuse pakkumiseks käed löönud kohaliku partneri PayGate'iga.
Pangad ja valuutavahetusteenuste pakkujad kannavad klientidele raha üle Lõuna-Korea vonni (KRW) asemel naeltes (GBP) või dollarites (USD), mille ülekannet vastu võttev pank omakorda kohalikku valuutasse konverteerib. Selles olukorras maksab klient enda teadmata kahekordset vahendustasu.
TransferWise saadab raha aga Lõuna-Korea vonnis ja seetõttu ei pea klient maksma valuutavahetuse eest pangale täiendavalt tasu. TransferWise'i Lõuna-Korea suunaliste ülekannete teenustasu on 1,5% vahetatavast summast ning ülekanne jõuab kohale samal päeval või päev hiljem.
TransferWise vahendab täna rohkem kui 700 miljonit euro eest rahaülekandeid kuus, säästes sel moel klientide jaoks rohkem kui 30 miljonit eurot.
Seotud lood
11. augustil arutlesid Mustpeade Majas president Toomas Hendrik Ilves, TransferWise’i asutaja ja tegevjuht Taavet Hinrikus ning riskikapitaliettevõtte Andreessen Horowitz asutaja Ben Horowitz, kuidas tehnoloogilisi läbimurdeid esile kutsuda ja milliseid valdkondi kõige tõenäolisemalt tulevikus suured muutused ees ootavad. Arutelu juhtis ajakirja The Economist tehnoloogiatoimetaja Ludwig Siegele.
TransferWise'i ameerikalikku ja humoorikat uut avatud kontorit ilmestavad üle vindi keeratud koosolekuruumid, luksuslikud võimalused vaba aja veetmiseks ning tõukerattad, millega majas ringi sõita.
Sel nädalal on Telliskivi Loomelinnak võõrustajaks sajakonnale kiiresti kasvava pangandussektori esindajale enam kui paarikümnest riigist, et arutleda panganduse tuleviku üle ja otsida lahendusi digipanganduse läbipaistvusele. Tegu on vastutustundlike, eetiliste ja sotsiaalsete pankadega, mille tegevust koordineerib Euroopas Sotsiaalse Panganduse Instituut ja mis propageerivad raha laenamist vaid maailma paremaks muutmise eesmärgil.
Erinevaid andmeid ja informatsiooni vajavad ning talletavad oma töös täna kõik ettevõtted. See, kuidas saadavat infot aga maksimaalselt ära kasutada, on oskus omaette ning igaühe enda teha. Kui infot koguv süsteem on ebakvaliteetne, andmed erinevates serverites ja pilvedes laiali, pole kasu ka kõige kvaliteetsemast ning kallimast AI-abilisest, sest sealt saadav info saab olla täpselt nii hea, kui hea on tema jaoks töötav infosüsteem.